Jump to content
Joriz

De Kerst DLC voor GTA Online is uit!


gallery_1_5_41099.jpg

Ja je leest het goed! Na veel mooie info over de heists staat de kerst DLC met de titel Festive Surprise voor ons klaar in GTA Online. De update is maar liefst 1,23 GB groot op de PlayStation 4 waarmee je speciale kerst content binnen haald en diverse andere fixes. De update voor PS4 en Xbox One heeft versienummer 1.05. De update is natuurlijk ook beschikbaar voor de oude consoles onder versienummer 1.19.

De update brengt veel nieuws in kerst thema met een GTA sausje smile3.gif

Nieuwe voertuigen

Maar liefst vier nieuwe voertuigen zijn toegevoegd. De voertuigen zijn in GTA Online te vinden via de Southern San Andreas Super Autos website. In het singleplayer GTA5 gedeelte zijn ze natuurlijk ook te vinden. Op de PS3 en Xbox 360 via je garage van je personage en op de PS4 en Xbox One via de Southern San Andreas Super Autos website.

Bravado Rat-Truck

Speciale klassiekereditie van de Rat-Loader is nu beschikbaar voor $37,500

Vapid Slamvam

De Slamvan kennen we natuurlijk nog als lowrider klassieker uit GTA San Andreas. Hij is terug en is nu in GTA Online te vinden voor $49,500

Dewbauchee Massacro (Racecar)

De race versie van de Massacro is compleet bestickert.

Dinka Jester (Racecar)

Deze elektrisch/hybride Jester sportwagen is er nu ook met 4 liter v6 motor en getuned om te racen.

actual_1418914394.jpg

Nieuwe wapens

Ook zijn er twee nieuwe wapens toegevoegd. Het zijn beide zeer brute wapens en mijn idee is dat ze niet veel met de kerst hebben te maken. puh2.gif

Homing Launcher

Dit wapen kost $66,000 maar dan heb je ook wat. Hij richt compleet automatisch op het doel netzo als de P-996 Lazer straaljager dat doet.

Proximity Mine

Hoe kan je iemand een beter vrolijk kerstfeest wensen met een landmijn. Deze mijn die automatisch af gaat als iemand die dichtbij staat is de ideaale kerstgedachte?!?

Nieuwe kleding

Er is diverse nieuwe kleding te vinden in kerstthema. Waaronder elfenmaskers en kerst t-shirts en kerst pyjama's. Alle kerstkleding is gratis beschikbaar in GTA Online tot 5 januari.



gallery_1_5_61394.jpg

Sneeuw

actual_1418914366.jpg

Vele mensen verlangde er al naar. De sneeuw komt weer rond de kerst een beperkt aantal dagen terug. Houd GTA Online dus in de gaten voor het moment dat het gaat sneeuwen! Vanaf dan kan je zelf sneeuwballen gooien!

Kerst cadeautjes

Mocht je op 25 december in GTA Online vertoeven zul je naast de kerstboom in je appartement nog enkele andere extra's vinden.

Oud en Nieuw Vuurwerk

Dit jaar kunnenwe weer uit gaan met een knaller. Het is mogelijk weer zelf vuurwerk af te steken met de Firework Launcher. Het vuurwerp lanceerwapen is gratis te bemachtigen op Kerstavond, Kerstmis, Oudjaarsdag en Nieuwjaarsdag.

#FESTIVESURPRISE Snapmatic Wedstrijd

Natuurlijk houd Rockstar Gamse weer een contest. Maak een mooie, grappige of verbazingwekkende kerstsnapmatic en tag hem met #FestiveSurprise

Rockstar Games zal de vijf favoriete foto's belonen met GTA1M aan GTA Online geld. Meedoen kan tot 5 januari. (Kleine lettertjes)

Meer nieuwe dingen en fixes

Ook vele andere details zijn toegevoegd aan het spel. De volgende heb ik al kunnen vinden:

  • Er staat nu tijdelijk een kerstboom in je appartement
  • In Los Santos is een kerstboom op Legion Square te vinden.
  • Het is nu mogelijk om 3 appartementen te bezitten.
  • Je kan nu het richten (Rechter pookje) de gevoeligheid van instellen
  • Turbo werkt weer goed bij voertuigen op PlayStation 4 en Xbox One.
  • Bomen zwiepen en bewegen weer in de wind op PlayStation 4 en Xbox One
  • Daarnaast zijn vele verbeteringen toegepast aan GTA Online.

Op dit moment is er nog geen officiële lijst van Rockstar Games van wat er allemaal nieuw is. Dit nieuwsbericht zal dus nog verder worden aangevuld met officiële informatie. Reageer vooral als je zelf wat hebt gevonden in het spel.

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Rockstar fxck you! In de update voor PS3 zit alleen 2 nieuwe auto's, 2 nieuwe wapens en je kan 3 appartementen bezitten. R*, jullie zijn een klant kwijt!

Bewerkt: door TheDutchWesley

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Rockstar fxck you! In de update voor PS3 zit alleen 2 nieuwe auto's, 2 nieuwe wapens en je kan 3 appartementen bezitten. R*, jullie zijn een klant kwijt!

hier ben ik het ook mee eens! Ze hebben het voor mij verpest, stelletje €@#%$! :@

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Rockstar fxck you! In de update voor PS3 zit alleen 2 nieuwe auto's, 2 nieuwe wapens en je kan 3 appartementen bezitten. R*, jullie zijn een klant kwijt!

hier ben ik het ook mee eens! Ze hebben het voor mij verpest, stelletje €@#%$! :@

Wat mist er dab?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Rockstar fxck you! In de update voor PS3 zit alleen 2 nieuwe auto's, 2 nieuwe wapens en je kan 3 appartementen bezitten. R*, jullie zijn een klant kwijt!

Sorry, maar je mag allang blij zijn dat Rockstar zich inzet voor zo'n gigantisch spel als GTA V. Wat jij nu doet, vind ik best respectloos.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...