Jump to content
Dutchy3010

Grand Theft Auto: Chinatown Wars vanaf nu verkrijgbaar voor Android


Toevallig hadden we het er deze week nog over in het GTA Chinatown Wars Random Chat-topic: GTA Chinatown Wars was tot op heden niet beschikbaar voor Android-toestellen en dus kwamen Android-gebruikers van een koude kermis thuis. GTA Chinatown Wars was al ruim twee jaar uit op de iPad en de iPhone, maar vanaf nu is GTA Chinatown Wars tevens beschikbaar voor Android-devices!

Daarnaast is de iOS versie van GTA Chinatown Wars geüpdatet. Zo kan je onder andere de besturing meer naar jouw smaak aanpassen. De savegames zijn universeel; dus jouw iPad savegame kan ook worden geïnstalleerd op een Android toestel.

ctw_huang.jpg

Het verhaal...

Na de moord op zijn vader krijgt Huang Lee een op het eerste gezicht eenvoudige opdracht: hij moet het antieke zwaard Yu Jian naar zijn oom Kenny brengen zodat zijn familie de macht behoudt over de Triad-bendes in Liberty City. Huang is een verwend rijkeluiszoontje dat gewend is dat alles gladjes verloopt. Maar deze opdracht verloopt niet helemaal volgens plan... Hij wordt namelijk bij aankomst in Liberty City op Francis International Airport beroofd en voor dood achtergelaten. Om wraak te nemen en zijn eer en rijkdom te herstellen waagt hij zich in de gevaarlijkste en meest zedeloze stad ter wereld.

Bron: Rockstar Newswire & WikiGTA

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Altijd leuk om bronnen uit eigen keuken te gebruiken... Naja, meteen wat reclame voor WikiGTA is nooit verkeerd :puh:

Op het nieuwsfeit zelf:

Ik speel zelf nooit spelletjes op telefoons, omdat ik niet in combinatie met zo'n minibeeldschermpje en touch kan spelen. Ik heb er niet zo veel aan dus. Toch hoop ik stiekemweg dat dit soort topdown gtagames ooit eens (als minigame in een andere gta) op de pc komen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Altijd leuk om bronnen uit eigen keuken te gebruiken... Naja, meteen wat reclame voor WikiGTA is nooit verkeerd :puh:

Op het nieuwsfeit zelf:

Ik speel zelf nooit spelletjes op telefoons, omdat ik niet in combinatie met zo'n minibeeldschermpje en touch kan spelen. Ik heb er niet zo veel aan dus. Toch hoop ik stiekemweg dat dit soort topdown gtagames ooit eens (als minigame in een andere gta) op de pc komen.

Je kan je xbox controller op een android telefoon aansluiten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Haha, een paar dagen geleden was dit nog het onderwerp in het GTA:CW. Dit noem ik nou nog eens een leuk kerstcadeau van Rockstar. Heb Chinatown Wars al eens gespeeld op de Nintendo DS, dus bij mij gaat hij er niet komen. Desalniettemin toch een hartstikke leuk gebaar!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb de app weer naar mijn iPhone gedownload. Grafisch ziet het er zeker beter uit. Maar ik heb het idee dat alle knopjes en teksten op de interface nu kleiner zijn geworden. Nog geen optie gevonden om dat te veranderen. Van mij hoeft die tekst niet allemaal zo pietepeuterig.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb de app weer naar mijn iPhone gedownload. Grafisch ziet het er zeker beter uit. Maar ik heb het idee dat alle knopjes en teksten op de interface nu kleiner zijn geworden. Nog geen optie gevonden om dat te veranderen. Van mij hoeft die tekst niet allemaal zo pietepeuterig.

Zojuist zelf even gekeken en ik sluit me bij Joriz aan. Tekst en die knopjes zijn me wat te klein geworden. Sowieso heb ik niet het idee dat alles in Retina-kwaliteit is. Teksten en knoppen zien er allemaal heel 'blurry' uit. Jammer, want de game zelf ziet er grafisch nu wel goed uit.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Altijd leuk om bronnen uit eigen keuken te gebruiken... Naja, meteen wat reclame voor WikiGTA is nooit verkeerd :puh:

Op het nieuwsfeit zelf:

Ik speel zelf nooit spelletjes op telefoons, omdat ik niet in combinatie met zo'n minibeeldschermpje en touch kan spelen. Ik heb er niet zo veel aan dus. Toch hoop ik stiekemweg dat dit soort topdown gtagames ooit eens (als minigame in een andere gta) op de pc komen.

Je kan je xbox controller op een android telefoon aansluiten.

Ik zie je al zitten in de trein met zo'n controller aan je telefoon :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Altijd leuk om bronnen uit eigen keuken te gebruiken... Naja, meteen wat reclame voor WikiGTA is nooit verkeerd :puh:

Teksten 1 op 1 kopiëren zonder verwijzing is niet netjes... :engel:

Zelf speel ik graag ctw op iOS, dus ben benieuwd naar de veranderingen!!!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Altijd leuk om bronnen uit eigen keuken te gebruiken... Naja, meteen wat reclame voor WikiGTA is nooit verkeerd puh2.gif

Teksten 1 op 1 kopiëren zonder verwijzing is niet netjes... hypocrite.gif

Nee, oke dan begrijp ik het :puh: Ik dacht meer als bron van kennis; ik had zelf het WikiGTA artikel niet gelezen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...