Jump to content
Joriz

Franklin komt terug in GTA5 DLC!


Shawn "Solo" Fonteno die in GTA5 de rol van Franklin op zich neemt plaatste afgelopen maand een nogal opmerkelijk bericht op zijn Instagram. In grote hoofdletters plaatste hij namelijk dat hij een groot geheim heeft. Op het internet gingen er toen al vele speculaties wat het geheim precies inhoudt. Nu lijkt eindelijk duidelijk wat zijn geheim is. Shawn Fonteno komt terug als Franklin in een nieuwe GTA5 DLC! Al langer wisten we dat Rockstar Games werkt aan een uitbreiding op het verhaal van GTA5 waarbij nog meer chaos en onverwachte avonturen worden toegevoegd in de wereld van Los Santos en Blaine County. Maar verdere details zijn tot nu toe helaas niet bekend.

Al is het zeer waarschijnlijk dat Michael, Franklin en Trevor alle terugkeren in een DLC hebben we dus nu bevestiging van Shawn Fonteno! static.gif

Jack Thriller heeft deze week namelijk Shawn Fonteno geïnterviewd en vroeg hem waar hij allemaal mee bezig is en hoe het was om in GTA5 te werken. Op de zesde minuut en 20 seconden komt naar voren dat Shawn Fonteno op dit moment werkt aan de DLC downloadable content voor Grand Theft Auto V en dus weer als Franklin in het spel zal terugkeren.

Al waren er in 2013 en begin dit jaar nog indicaties dat de Grand Theft Auto V DLC dit jaar zou uitkomen denk ik dat we op zijn vroegst pas meer in de lente van 2015 over deze DLC gaan horen. Terug kijkend naar de fantastische DLC voor Grand Theft Auto IV, maar ook de Undead Nightmare DLC van Red Dead Redemption kunnen we er ieder geval van uit gaan dat het een fantastische grote uitbreiding wordt! shiny.gif

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Vreemd klinkend of niet, ik hoop erg dat het een betalende DLC wordt. Niet dat ik geld teveel heb, maar ik geef veel liever geld aan een semi-volledige game, zoals Undead Nightmare of Episodes, dan enkele gratis missies, een gratis wapen en een gratis auto.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik gok op een prequel. Eentje die focust op Franklin en Lamar's verleden bij Grove Street en hun redenen om Chamberlain op te richten.

Zij hebben Chamberlain wel niet opgericht. Naja, een kijkje in het verleden van de aanwezige bendes zou erg leuk zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...