Jump to content

internet weg zodra ik GTA5 online speel


Bas Hokke

Recommended Posts

Hoi allemaal, Ik heb alles geprobeerd, maar ik kom er niet uit. ik heb nog steeds jullie hulp nodig met iets vreemds:

Ik heb GTA5 op de PS4 en elke keer als ik online ga met GTA5 dan klapt mijn internet eruit. Ik dacht dat het mijn connectie was, maar na 3 weken zeuren met Scarlet (die zeggen dat alles in orde is) ben ik zelf gaan zoeken en dit zijn mijn bevindingen:

- Ik kan elk PS4 spel zonder problemen online spelen, Battlefield 4, FIFA15, Co-op met vrienden in Unity en Far cry 4.

- Zodra ik GTA5 (offline) opstart is er niets aan de hand

- Als ik vanuit GTA5 (offline) naar online ga en invite only session start is er niets aan de hand.

- Zodra ik bij jobs bijvoorbeeld "any race" kies dan laad het op, ik heb die birdview vanuit de wolken en opeens klapt mijn internet eruit. Zowel PS4 als PC. Alles ligt plat.

- Ik sluit alles af en zet de router uit en aan en zodra ik verbinding heb ga ik Battlefield 4 spelen en kan zo 2 uur online zonder problemen; Ik ga meteen GTA5 online spelen en BOEM mijn internet ligt plat.

Scarlet heeft mijn wi-fi instelling juist gezet en heb nu één week elke avond/nacht online Battlefield 4 gespeeld (zonder problemen), Gisteren wilde ik het nog eens met GTA5 online proberen (omdat we die update kregen) en zodra ik een race join klapt mijn internet er weer uit.....Ik had eigenlijk gehoopt dat die update dit probleem zou oplossen..maar niet dus..kan nog steeds niet online met GTA5.

Ik weet wel dat de servers van GTA5 nogal "onbetrouwbaar" is, maar dan nog...dan vliegt toch niet heel mijn internet eruit?

kan iemand mij helpen? AUB? ben ten eiden raad.

alvast bedankt

Bewerkt: door Bas Hokke
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...