Jump to content

[PC] GTA IV Roleplay Meeting 28-12-14


Bassieboy35

Recommended Posts

GTA IV Roleplay Meeting 28 december 2014 - 20:00



wBlRejC.png?1

Het is al lang geleden dat er een meeting heeft plaats gevonden op GTA IV. Omdat het in mijn ogen toch een van de mooiere GTA's is en ik mij weer een beetje verdiept had in GTA IV dacht ik dat het weer eens tijd was voor een meeting. Zeker op het einde van het jaar is het een goed moment.

Wanneer?

Aanstaande zondag, 28 december 2014 om 20:00.

Wat is de bedoeling?

De foto die je bovenaan ziet was een van mijn inzendingen uit de GTAGames Photo Contest uit 2012. De foto geeft een beetje het maffia-gevoel dat ik graag in de meeting terug zie komen. Om een lang verhaal kort te maken: we gaan Roleplayen. We pakken een eiland, welke hangt een beetje af van het aantal deelnemers en gaan met elkaar een beetje het maffia wereldje naspelen.

Hoe is dat te bereiken?

  • Een vrij groot stel spelers.
  • Een groep die op de hoogte is van hoe dat werkt.
    Hoe werkt een roleplay scenario?
    De maffiabaas heeft net twee trucks met wapens binnen gekregen. Deze staan bijvoorbeeld ergens geparkeerd en worden dan opgehaald door de hulpjes die deze vervolgens naar een afgelegen plek rijden waar ze deze kunnen uithalen. Dit rijden gebeurt natuurlijk dan op de manier zoals de verkeersregels. Deze wapens kun je dan omzetten in bijvoorbeeld een tas die je dan naar bijvoorbeeld een stripclub brengt. De Italiaanse maffia houd een oogje en sluit bijvoorbeeld een deal. De politie rijdt rond en grijpt in op bijvoorbeeld verkeersovertredingen en als er wat verdachts plaatsvindt.
    4QpuGJ0.jpg?1
    - Het klinkt dus misschien wat cru, maar er moet een beetje realistische fantasie in worden gebracht.
    - Het is niet de bedoeling dat de partijen elkaar telkens gaan dwarsbomen door gevechten of iets dergelijks.
    - Als iemand door bijvoorbeeld een politieagent wordt aangehouden moet je op een normale manier reageren en meewerken. Dus niet de politieagent doodschieten.
  • Twee/drie partijen (bijvoorbeeld de Russische Maffia, Italiaanse maffia en de Politie) en wat individuen.
  • Het gebruik van een trainer om het net een stukje echter te laten lijken.
    Trainer download link
    Hoe installeer ik een trainer?
  • Optioneel: Het gebruik van de Player Selector Mod kan het een stukje leuker maken door voorwerpen zoals drugstassen die je kan spawnen.

Regels:

  • Gedraag je netjes en met respect naar anderen.
  • Andere mods dan de eerder genoemde mods zijn niet toegestaan vanwege het laten crashen van de server.
  • Je speelt de roleplay mee, ga niet je eigen regels hanteren.

Extra informatie:

De laatste meetings was de opkomst niet echt denderend. Het lijkt mij daarom wel handig om een minimum aantal deelnemers op te stellen om de meeting geslaagd te maken.

Deelnemers:

[table=header]Deelnemers|GFWL|Rol

@Bassieboy35|bassieboy35|Russische Maffia Baas

@Ezra24rct3|ezra24rct3|Politie

@Narukami|Deadman Graves|Politie

@_Night-Men_|Green Banana 13|Politie

@GekkieJ01

@Nyltje|Nyltje|Hulpje van Italiaanse Maffia

@MisterDM|FimbleUnity|Hooglid Russische Maffia

@myron.b|myroncool|

@Phoenyxar|Phoenyxar|Politie[/table]

Ik kijk er in ieder geval erg naar uit, tot volgende week zondag!

Vragen omtrent roleplay kunnen uiteraard gesteld worden.

Bewerkt: door Bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

Alles is verwerkt. De lijst is al boven mijn verwachting, dat scheelt. Het zou mooi zijn als we nog in ieder geval aan een man of 15 kunnen komen. Dan zal er al een aardige activiteit op de server te vinden en zijn de groepen al vrij groot. Schroom niet om je nog aan te melden en als je iemand weet laat het gerust weten. :)

283023_226412074064135_2949252_n.jpg?oh=f2d606231f892e280c7bb6e871948468&oe=55339709&__gda__=1430638273_fa61902660c2f2db6172cf12b17afe73

Link to comment
Delen op andere websites

Slim, Henk. Het is inderdaad even handig om je mods te testen of als IV het überhaupt doet, dat we morgen niet verlegen komen te zitten of heel lang moeten wachten tot we kunnen beginnen. Zelf heb ik even de nodigde voorbereidingen in game gepleegd. Ik had de volgende opstelling in gedachten:

Politie:

Character: M Y Police of M Y Cop Traffic (pagina 3)

Auto: Police

Italiaanse maffia:

Character: M Y Gmaf Hi 01 of M Y Gmaf Lo 01 (pagina 3)

Auto: PMP 600 of Cognoscenti (kleur: zelf te bepalen)

Russische maffia:

Character: M Y Grus Hi 02 (Pagina 4)

Auto: Zwarte Schafter met Blaze Red metallic

Er valt natuurlijk altijd van af te wijken, maar om een beetje een realistische herkenbaarheid te vormen is dat wel handig.

Gezien we met negen man zijn is de map Bohan het verstandigst. Heeft aardig mooie pareltjes van plekken en is niet heel groot. Natuurlijk mag je op het gehele eiland komen, maar ik heb toch een kaartje gemaakt waar we het best vooral kunnen spelen:

KrutEac.png

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het wel.

Bewerkt: door Bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...