Jump to content
Joriz

Weer nieuwe update uitgebracht voor GTA Online!


gallery_1_5_15486.jpg

Minder dan een week na de Festive Surpise kerstupdate voor GTA Online is er al weer een update uitgebracht voor GTA Online. Dit keer geen grote update met nieuwe dingen maar slechts wat kleine fixes aan het spel. De update met versienummer 1.20 op de oude generatie consoles en versienummer 1.06 op PlayStation 4 en Xbox One. De update brengt diverse kleine fixes naar GTA Online die de stabiliteit in het spel moeten verbeteren.

Al geeft de PlayStation 4 weer aan dat de update 1,23 GB groot is, telt de console ook alle vorige updates mee. Daadwerkelijk hoef je maar zo'n 67 MB aan update data te downloaden. Voor deze update hoef je dus geen uren te wachten met downloaden.

Wat activatie van de sneeuw voor de kerstdagen in GTA Online betreft zat dit waarschijnlijk al in de vorige update, maar zal de sneeuw automatisch denk pas morgen of overmorgen activeren. Natuurlijk zal er een nieuwsbericht volgen op GTAGames.nl zodra het sneeuwt in Los Santos en Blaine County. Tevens zal er dan natuurlijk een filmpje komen van hoe je zelf sneeuwballen kan gooien in GTA Online.

Mocht je trouwens vanavond mee willen doen aan onze (pre-) kerst GTA Online meeting kan je trouwens vanmiddag nog snel opgeven! Vanavond gaan we er allemaal in kerstmuts weer gezellig tegenaan!

gallery_1_5_36264.jpg

Houd voor meer GTA Online, Grand Theft Auto en Rockstar Games nieuws GTAGames.nl goed in de gaten, want ook voor 2015 staat weer een hoop nieuws in petto!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik heb op het moment nog geen update kunnen binnen halen op de Xbox One. zal nog wel komen in de loop van de 24e hoop ik.

Ik hoop in ieder geval dat ze die bug van het interaction menu gefixt hebben, wand die kan ik al bijna een week niet meer gebruiken.

dat is best wel irritant als je dat menu gewend bent, wand als je dan de interaction menu wil activeren/gebruiken begint het frame rate bij mij vervelend te doen en kan ik zelfs mijn garage en apartment niet meer in.

Bewerkt: door LethalMaximus73

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als de chauffeur van Post.nl een beetje doorrijdt dan heb ik tussen 10.30 uur en 12.30 uur mijn PS4 en ben ik op tijd voor de sneeuw! :dans:

Ik ben ook benieuwd hoeveel gb aan updates ik zal moeten downloaden. (gelukkig glasvezel inside)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...