Jump to content
Joriz

Het sneeuwt in GTA Online!


gallery_1_5_10768.jpg

Vannacht is het eindelijk gaan sneeuwen in GTA Online! Er ligt nu een dik pak sneeuw in de wereld van Blaine County en Los Santos. Het is dus wat gladder dan normaal in GTA Online, maar iedereen kan nu zelf vuurwerk afschieten met de Firework Launcher en het is tevens mogelijk om zelf sneeuwballen te gooien in GTA Online!

Ook is sinds afgelopen donderdag dankzij de Festive Surprise Update (tijdelijk) diverse sneeuwkleding beschikbaar. Daarnaast zijn sinds afgelopen donderdag (permanent) vier nieuwe voertuigen en twee nieuwe wapens in het spel vindbaar en is het tevens mogelijk om maar liefst drie huizen/garages in totaal te bezitten waardoor je nu 30 auto's in het spel kan hebben.

Daarom wil ik jullie bij deze allemaal een sneeuwvolle feestdagen en een knallend Nieuwjaar wensen!

Je mooiste sneeuw snapmatics zijn trouwens welkom in het Je mooiste snapmatic kiekjes onderwerp op ons forum!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

En opnieuw moeten de PC gamers het ontgelden. Ik weet wel dat ze geen halfslachtige game willen afleveren, maar het doet toch pijn.

Dat dus.

Kijken naar hoe prachtig dat sneeuw is in de remastered GTAV maakt mij zo dat ik R* nog veel meer haat dan voorheen.

Tering R* ook hé. Voor de tweede het weer ontgelden...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En opnieuw moeten de PC gamers het ontgelden. Ik weet wel dat ze geen halfslachtige game willen afleveren, maar het doet toch pijn.

Dat dus.

Kijken naar hoe prachtig dat sneeuw is in de remastered GTAV maakt mij zo dat ik R* nog veel meer haat dan voorheen.

Tering R* ook hé. Voor de tweede het weer ontgelden...

Wat is nou je punt? Wat wil jij dan? Dat de sneeuw op de last-gen even mooi is als op de next-gen? Dat kan gewoon niet want de next-gen kan nou eenmaal maar aan,

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En opnieuw moeten de PC gamers het ontgelden. Ik weet wel dat ze geen halfslachtige game willen afleveren, maar het doet toch pijn.

Dat dus.

Kijken naar hoe prachtig dat sneeuw is in de remastered GTAV maakt mij zo dat ik R* nog veel meer haat dan voorheen.

Tering R* ook hé. Voor de tweede het weer ontgelden...

Wat is nou je punt? Wat wil jij dan? Dat de sneeuw op de last-gen even mooi is als op de next-gen? Dat kan gewoon niet want de next-gen kan nou eenmaal maar aan,

Heb je soms op de verkeerde persoon gereageerd? Want ik had het totaal niet over de last-gen consoles maar over de PC.

Zie ook het andere post waar ik gereageerd heb.

Bewerkt: door Blue_V

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb je soms op de verkeerde persoon gereageerd? Want ik had het totaal niet over de last-gen consoles maar over de PC.

Zie ook het andere post waar ik gereageerd heb.

Ja, als je het zo erg vindt, moet je maar een console kopen, wil je dit niet dan wacht je tot volgend jaar.

Jammer hoor, toen GTA 4 uitkwam was iedereen aan het boe roepen omdat het een slechte port was, nu proberen ze het mogelijk te vermijden door er meer tijd in te steken en is het weer niet goed.

Daarnaast is de pc versie toch zo 'über' tegenover de console games door de mods, dan kan je toch ook een sneeuwmod installeren?

Of ben je bang dat we Kerst 2015 niet gaan halen dat je het zo erg vindt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

G60, not really. Er zijn zat modders die er echt niks van kunnen bakken als het om textures mods gaat zoals sneeuwmods.

So yeah. Misschien dat de files al in het spel zitten het slechts "geunlockt" hoeven te worden.

Maar goed, laten we niet naar elkaars keel grijpen en gewoon gezellige feestdagen wensen :D

Bewerkt: door Blue_V

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mensen die nog lopen te zeiken over de sneeuw verdoem ik! :duh:

Mensen die lopen te zeiken over hoe zielig het is dat de PC gamers het nog niet kunnen spelen verdoem ik! :@:duh:

Beste wensen allemaal :)

Bewerkt: door Larsiexd

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Kerst cadeautjes

Mocht je op 25 december in GTA Online vertoeven zul je naast de kerstboom in je appartement nog enkele andere extra's vinden.

Iemand hier al achter gekomen?

Even ingelogd en kreeg het volgende:

''Happy Holidays from Rockstar. Have these gifts on us:

Exclusive Stocking Mask

Body Armor

3 x Proximity mines

3 x Molotovs

Firework Launcher + 5 rockets

Carbine Rifle + 200 rounds''

Bewerkt: door TheuNauz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Eergisteren was er in ieder geval sneeuw. Misschien dat ze het nu weggehaald hebben, en dat het dan binnenkort weer komt?

Zou een beetje jammer zijn voor een dag sneeuw in GTA

het is only in online he

Ik weet dat het in online alleen is daar heb ik geen sneeuw gehad

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...