Jump to content

The Spurs career


xCrazyShotgun

Recommended Posts

Hallo, ik ga vanaf nu elke dag een stukje schrijven over mijn Tottenham Hotspur career.

Natuurlijk het ziet er niet uit, maar ik ben niet de expert in dit soort dingen. Maar ik hoop dat jullie het gaan leuk vinden.

Als jullie fouten zien zeg het even in deze topic, of als jullie vragen en tips (Opstelling, tranfers, enz) hebben.

tottenham-hotspur-wallpapers-1-e1344031279411.jpg

xCrazyShotgun wordt de nieuwe coach van The Spurs!

Het is officieel!

Na dagen van speculatie heeft Tottenham Hotspur (de officiële naam) xCrazyShotgun als nieuwe coach aangesteld.

Volgens de site van de club zou xCrazyShotgun de beste optie zijn en waren de andere kandidaten minder goede keuzes.

The Spurs hoopt in een paar jaar de Europese top te gaan worden. xCrazyShotgun zou daar de perfecte kandidaat voor zijn.

De worden van de nieuwe manager van Tottenham: ''Het is prachtig om deze club te gaan leiden. Ik ben benieuwd waar we eindigen.''

De meningen onder de fans zijn verdeeld. Vele denken dat xCrazyShotgun gaat falen, maar sommige mensen denken juist dat xCrazyShotgun het goed gaat doen.

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Interessant, leuk om Spurs naar de Europese top proberen te brengen. De laatste jaren zitten ze steeds nét onder de top van Engeland, maar ze hebben een heel mooie selectie, dus er is een hoop mogelijk. Ben erg benieuwd naar de volgende stukken!

Link to comment
Delen op andere websites

tottenham-hotspur-wallpapers-1-e1344031279411.jpg

xCrazyShotgun wint al zijn oefenwedstrijden en wordt steeds meer een held.

xCrazyShotgun begint lekker als coach en wint de drie oefenwedstrijden tegen FC Twente (uit), Sevilla (thuis) en Torino (thuis).

De wedstrijd tegen FC Twente was een spanende wedstrijd voor xCrazyShotgun die toen zijn debuut maakte als coach van Tottenham Hotspur.

De wedstrijd zelf was leuk om naar te kijken. In de eerste helft was het niet een al te beste wedstrijd, maar er waren zat kansen die helaas niet werden afgemaakt door Tottenham.

In de tweede helft, rond de 60ste knalde Eriksen met een prachtige goal de 0-1 binnen. Dat was dan ook de uitslag van de wedstrijd. Ziyech kreeg nog een penalty rond de 78ste minuut, maar knalde hem er niet in.

De andere wedstrijden werden met 3-1 (Sevilla) en 2-0 (Torino) gewonnen.

Op 16 Augustus zal Tottenham Hotspur het moeten opnemen tegen West Ham (uit) voor de eerste punten in Premier League. Ook zal dan xCrazyShotgun zijn Premier League debuut maken.

Transfer Nieuws:

cc8b2e69-4f7b-4f13-96e7-e7fdfa3f35d0_Memphis1415-468.jpg

The Spurs heeft interesse gevraagd naar PSV voor Memphis Depay. Memphis moet tussen 25 en 40 miljoen kosten.

i_bvb_durm_finger_628.variant628x353.jpg

The Spurs hoopt Durm te verleiden met een tranfer naar White Hart Lane.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk opgezet, hoe ga je Durm ook in de spits opstellen?

Btw denk een beetje om je typefoutjes, het haalt me een beetje uit de krant-lees-ervaring

Durm is een linksachter. Ik zal het de volgende keer beter verworden.

Bedankt, ik moet een beetje testen hoe ik het ga doen. Ik zal wel letten op de typefoutjes, maar ik hoop dat je het een beetje over de hoofd ziet. Mijn spelling is niet perfect in dit soort dingen.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat Durm nu linksback is, maar hij is het laatste slachtoffer van "het Dortmund-syndroom". Klopp houdt er van om spitsen links of recht back te maken. pisczek was vroeger ook spits.

Link to comment
Delen op andere websites

tottenham-hotspur-wallpapers-1-e1344031279411.jpg

xCrazyShotgun wint zijn eerste Premier League wedstrijd als manager.

Tegen West Ham United was een speciale wedstrijd voor xCrazyShotgun, want hij mocht als manager zijn debuut maken.

xCrazyShotgun speelde met een opstelling waarbij nog geen aankopen inzaten.

Volgens de geheimzinnige xCrazyShotgun zouden er nog spelers moeten komen. ''Ik blijf lekker geheimzinnig, leuk toch, maar er komen spelers''.

De wedstrijd begon al lekker, want Soldado scoorde al na 3 minuten met een prachtige volley, die naast de keeper vliegden.

Daarna speelde Tottenham rustig, en wachtte op de counter, na 30 minuten lukte dat weer.

Want Soldado kreeg weer een prachtige doelpunt, met opnieuw een volley.

De keeper kon niks doen en moest 2 doelpunten in een half uur om de oren krijgen.

Chadli kreeg nog een kans, maar de keeper kon de kans keren.

In de begin van de tweede helft was het rustig, alleen wat afstandsschoten, die tot niets leiden.

Daarna begon het weer leuk te worden, en kreeg Tottenham wat kansen, die de keeper netjes redde.

Maar de keeper van West Ham United kon niet alles keren, want Dembele passeerde wat spelers, en schoof de bal in de rechterhoek.

West Ham wou nog wat terug doen, maar passeerde Lloris niet.

Toch lukte West Ham het, maar het was al te laat, want in 90ste minuut werd toch Lloris gepasseerd.

Daarmee kwam de eindstand uit op 1-3.

Een mooi begin voor xCrazyShotgun en zijn staf. Volgende week zullen The Spurs het moeten opnemen tegen Liverpool in White Hart Lane.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

tottenham-hotspur-wallpapers-1-e1344031279411.jpg

xCrazyShotgun heeft vanmiddag zijn echte naam onthult aan de pers.

''xCrazyShotgun was een bijnaam van me', zei de manager van Tottenham. Na lang nadenken heeft xCrazyShotgun zijn naam toch officieel gemaakt.

De woorden van de Manager: ''Het was lang nadenken voor me zelf, maar ik ben er voor me zelf toch uitgekomen. Ik hoop dat iedereen het kon begrijpen. Maar ik zie dat iedereen al naar me zit te kijken om me naam te weten. Mijn naam is Robin Van Velzen'', Zei de manager lachend.

Toen kwamen er vragen over de wedstrijd, over de opstelling, blessures en transfers tegen QPR. ''Ten eerste, er is nog niemand aangetrokken. Ten tweede, er zijn geen blessures. Ten derde, ik ga niks zeggen over de opstelling, dat weten jullie pas voor een uur voor de wedstrijd.''

Adebayor en Lennon gaan Tottenham Hotspur veruilen voor Bor. M'gladbach en Everton

Emmanuel Adebayor gaat voor 7.500.000 Miljoen euro naar Bor. M'gladbach. Dat heeft de Twitter account van Tottenham officieel gemaakt.

Ook Aaron Lennon gaat weg uit White hart Lane, hij gaat naar Everton. De transfer som: 8 Miljoen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Robin van Velden is me echte naam niet, voor de mensen die dat denken.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Het idee van het hier bijhouden van een FIFA-carrière is natuurlijk heel tof, maar ik vind de uitwerking (nog) niet geweldig. Er staan behoorlijk wat fouten in (het zou bijvoorbeeld 'onthuld' moeten zijn en 'me' is geen bezittelijk voornaamwoord) en de gehele indruk die ik ervan krijg, is dat het een beetje afgeraffeld is. Ik denk dat als je wat meer aandacht zou besteden aan de opmaak en de correctheid en wat dieper op bepaalde zaken (zoals transfers) zou ingaan, deze career al veel interessanter zou zijn om te volgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het idee van het hier bijhouden van een FIFA-carrière is natuurlijk heel tof, maar ik vind de uitwerking (nog) niet geweldig. Er staan behoorlijk wat fouten in (het zou bijvoorbeeld 'onthuld' moeten zijn en 'me' is geen bezittelijk voornaamwoord) en de gehele indruk die ik ervan krijg, is dat het een beetje afgeraffeld is. Ik denk dat als je wat meer aandacht zou besteden aan de opmaak en de correctheid en wat dieper op bepaalde zaken (zoals transfers) zou ingaan, deze career al veel interessanter zou zijn om te volgen.

Ik ga natuurlijk met je mee over me spelling, want die is niet al te best. Ik zal er op letten, maar ik hoop niet dat je heel erg op let. Over de opmaak heb ik al een idee, die ik morgen/overmorgen ga uitwerken. Ik zal ook wat meer uitwerken over de transfers, voetbalzone werkt dat altijd wel netjes uit. Ik ga voortaan om de twee dagen een stukje schrijven, die begint op zaterdag.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

tottenham-hotspur-wallpapers-1-e1344031279411.jpg

Tottenham wint met 1-0 van Liverpool

Het Tottenham Hotspur van Robin van Velzen wint met een moeilijke 1-0 van Liverpool, dat heel graag wou winnen, maar net tekort kwam. Van Velzen was na afloop van de wedstrijd niet tevreden over de wedstrijd. ‘’We hadden geluk dat we 2 penalty’s hadden, waarvan 1 helaas gemist werd, en we een goeie keeper hadden die de ballen tegen kon houden.’’

Het Tottenham Hotspur zonder transfers begon in een 4-3-3 opstelling met Lloris als keeper. Walker, Kaboul, Vertonghen en Rose als verdedigers. Dembele, Bentaleb en Eriksen als middenvelders, en Lamela, Soldado en Chadli als aanvallers. Rond de 15e minuut kreeg Soldado een gele kaart met een forse tackle op Moreno (LIV). In de 28ste minuut kreeg Tottenham de eerste penalty, nadat Lovren een tackel maakte in het strafschopgebied op Eriksen. Soldado mocht de penalty nemen en miste niet. Na wat kleine kansjes kreeg Moreno (LIV) een gele kaart wegens het tijdrekken bij een vrije trap. Die gemist werd.

In de tweede helft waren er minder grote kansen. Na 55 minuten werd Dembele gewisseld door Paulinho. Sterling kreeg nog een hele grootte kans nadat hij wat spelers passeerde en miste in een 1 op 1 met Lloris, die een goeie wedstrijd speelde. Bij de 57ste minuut kreeg Tottenham Hotspur een tweede penalty, nadat Gerrard een tackel maakte op Soldado. Soldado nam, en miste. Na de gemiste penalty waren er maar weinig kansen en was het maar een saaie wedstrijd. Na het fluitsignaal werd Lloris Man of the Match, wegens zijn mooie en belangrijke reddingen tegen Liverpool.

In de wandelgangen: Memphis Depay bijna in Londen.

Tottenham hoopt zo snel mogelijk de transfer met Memphis Depay af te ronden.

Volgens verschillende media, zou Memphis Depay binnen een paar dagen aangekondigd worden door de Spurs. Memphis die een mooi WK achter de rug heeft zou morgen naar Londen reizen om medisch gekeurd te worden. (Telegraaf)

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...