Jump to content

Sony network ps3/ps4


sabinee1995

Recommended Posts

Wat is er nou allemaal aan de hand bij sony? Al de hele dag hebben we last van storingen. Ik heb op de site gekeken maar ik weet niet waar ik moet kijken wat storingen betreft. Is er iemand van jullie wie mij dit kan vertellen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    11

  • Ezra24rct3

    7

  • sabinee1995

    7

  • nolms

    6

Xbox Live en PSN zijn beide 'gehacked' door Lizard Squad (Aka de attentie hoeren) maar het is volgens mij gewoon onderhoud. Al heb ik het gevoel dat Xbox wel het slachtoffer is geworden van een DDoS, ben ik er zeker van dat het bij beide meerendeel onderhoud is.

EDIT: http://www.nu.nl/games/3961560/playstation-network-en-xbox-live-getroffen-ddos-aanvallen.html

Fuck ik heb het mis... XD Ik kan iig gewoon online, kon ik al toen ze zeiden dat ze PSN gehacked hadden. Wees niet bang dat er iets verloren gaat, gebeurt bijna iedere maand bij PSN.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Wees niet bang dat er iets verloren gaat, gebeurt bijna iedere maand bij PSN.

Dat ligt dan toch echt aan jou. Gebruik al zo'n 4 jaar volop PSN en dit is de eerste keer dat ik er écht last van heb :7

Maar inderdaad, DDoS door een groepje idioten. Enige wat we kunnen doen is afwachten, helaas.

Link to comment
Delen op andere websites

Wees niet bang dat er iets verloren gaat, gebeurt bijna iedere maand bij PSN.

Dat ligt dan toch echt aan jou.

Ik bedoel dat PSN zowat iedere maand door een DDoS aanval getroffen word, ik zeg niet dat ik er last van heb. :7

Ik heb er vandaag geen last van gehad.

Jammer, nu heb ik het gevoel niet meer dat ik een tovenaar ben omdat ik ook online kon. :puh:

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag tot 21:00 kunnen spelen terwijl de DDos begon om 13:00 iedereen die offline ging kon niet meer aanmelden later op de dag is xbox plat gegaan het zal ook even duren voordat de servers online zijn....

mijn vrienden konden allemaal niet online komen :puh:

en vorige jaar was het precies het zelfde de DDos op kerstdagen en volgende jaar willen ze het weer doen.

Groetjes

Me

Link to comment
Delen op andere websites

Wees niet bang dat er iets verloren gaat, gebeurt bijna iedere maand bij PSN.

Dat ligt dan toch echt aan jou.

Ik bedoel dat PSN zowat iedere maand door een DDoS aanval getroffen word, ik zeg niet dat ik er last van heb. :7

Ik ook niet.

Overigens wordt PSN dagelijks getroffen door aanvallen, maar het allergrootste deel merk je niets van. Zo ontzettend vaak ligt PSN er niet uit. Dit is misschien de derde keer dat ik er überhaupt van af weet, laat staan dat ik er ook echt last van heb. Want dat heb ik nu helaas wel :cry:

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...