Jump to content

Voetbalshirts


MegaPilot

Recommended Posts

Hey,

ik ken hier echt niks van, maar waar koop je online ECHTE voetbalshirts voor een eerlijke prijs? Ik ben misschien van plan eentje van Eden Hazard te kopen(Chelsea) als kerstcadeautje voor mezelf..:engel:

Gelieve alleen te reageren als je met bepaalde sites ervaring hebt of als je van ervaringen van andere mensen met die site(s) op de hoogte bent.

Alvast bedankt!

Mvg,

MP

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    12

  • MegaPilot

    5

  • Votair

    4

  • TheuNauz

    2

Ga je er dan als een malloot mee over straat lopen? Mensen die met zulke kleiding over straat lopen zijn bij mij direct afgeschreven. Ik scheer jullie voetbalfans allemaal over één kam. :v

Verder zou ik echt geen idee hebben waar je die prutzooi koopt.

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Ga je er dan als een malloot mee over straat lopen? Mensen die met zulke kleiding over straat lopen zijn bij mij direct afgeschreven. Ik scheer jullie voetbalfans allemaal over één kam. :v

Verder zou ik echt geen idee hebben waar je die prutzooi koopt.

Nee haha, enkel tijdens het sporten durf ik zo'n shirtje wel eens aan te hebben. :puh: (Voetbalshirts zijn echt heerlijk om in te sporten..)
Hmm, bedankt. Zit nu wat rond te snuisteren op de officiële Chelsea site en dat lijkt me iets goedkoper..
Link to comment
Delen op andere websites

Ga je er dan als een malloot mee over straat lopen? Mensen die met zulke kleiding over straat lopen zijn bij mij direct afgeschreven. Ik scheer jullie voetbalfans allemaal over één kam. :v

Bij het attenderen van een voetbalwedstrijd vind ik het best begrijpelijk wanneer mensen zo'n shirt dragen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn Barça-truitje had ik toen besteld bij zalando. Bedrukking is daar echter niet mogelijk, als je dat toch wilt zul je het via de webshop van adidas moeten proberen. De prijs zal hoog liggen maar dat is sowieso hoog omdat je een "echt" truitje zult krijgen, of bij een visite aan Stamford Bridge (of Camp Nou voor mijn truitje) :puh:

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn Barça-truitje had ik toen besteld bij zalando. Bedrukking is daar echter niet mogelijk, als je dat toch wilt zul je het via de webshop van adidas moeten proberen. De prijs zal hoog liggen maar dat is sowieso hoog omdat je een "echt" truitje zult krijgen, of bij een visite aan Stamford Bridge (of Camp Nou voor mijn truitje) :puh:

Ja, ik wist dat de prijzen hoog lagen, maar 100 euro is wel heel veel. :clown: Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik ook betaald, in de fanshop van Bayern. Met bedrukking ligt de standaardprijs van Adidas rond de 100 euro. Misschien kun je ergens wel goedkoper een Chelsea-shirt scoren, maar zeker niet met officiële bedrukking. Je zult er dus wat voor over moeten hebben :puh:

Edit:

29cunh3.png

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

www.unisportstore.nl

Heb gisterenavond het Anderlecht away shirtje besteld voor 55 euro (nergens goedkoper gevonden) :) Het authentieke away shirt van Barcelona staat er ook voor 60 eur ipv 120 eur. Gek eigenlijk. Alle shirts van de grote ploegen staan echt belachelijk laag, als je het vergelijkt met andere sites dan. Over het algemeen is 55 euro wel nog heel veel voor een t-shirt, maargoed...

Link to comment
Delen op andere websites

www.unisportstore.nl

Heb gisterenavond het Anderlecht away shirtje besteld voor 55 euro (nergens goedkoper gevonden) smile3.gif Het authentieke away shirt van Barcelona staat er ook voor 60 eur ipv 120 eur. Gek eigenlijk. Alle shirts van de grote ploegen staan echt belachelijk laag, als je het vergelijkt met andere sites dan. Over het algemeen is 55 euro wel nog heel veel voor een t-shirt, maargoed...

Djeezes, dat away shirt slaat dan ook nog eens op aan authentic(strakkere versie, de versie die spelers dus dragen op het veld). :puh: Jammer dat ze geen bedrukking voorzien, of kijk ik ergens over?
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...