Jump to content

Special Crate Drops T-Shirts - Discussietopic


Dastard

Recommended Posts

Dus, met het feit dat de feestdagen periode nog niet voorbij is, laat Rockstar kratjes uit de lucht vallen met een aantal goodies, zoals jullie best wel weten.

Het idee van deze thread kwam er nadat ik redelijk veel het "Special Crate T-Shirts" las op GTAForums.com.

Aangezien er hier nog geen topic over is: besloot ik het initiatief te nemen, omdat ik nog altijd liever Nederlands lees dan Engels.

Info over de crates:

De inhoud van de crates worden elke dag om 01:00 uur vernieuwd, om 1 uur s'nachts dus.

Vandaag dropt de Fever 105 T-shirt, tot 01:00.

ogx82d.jpg

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dastard

    8

  • Danger_dog_guy_7

    7

  • nolms

    4

  • ERRWINS

    2

Ik vind het aan de ene kant wel jammer dat de crate-drops vrijwel niet in een solo- of invite only sessie vallen. Zo loop je toch wel redelijk wat mis.

Ze vallen wel in Invite Only sessions hoor. De crate-drops zelf schieten in werking eenmaal er 4 personen in je lobby zijn. Je kan daarna vragen aan je vrienden of gewoon jezelf ongelofelijke lag geven zodat het enkel jezelf is die nog in de lobby overblijft.

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

Ze zijn zo makkelijk te pakken he:

1. Pak een buzzard

2. Blijf boven vinewood hills vliegen

3. Als ie inbound is geef je het gebied aan

4. Ga off the radar

5. Schiet de enemies dood met buzzard

6. Pak de crate

En je hebt hem! :*D

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik meestal een Crate Drop heb gevonden word ik meestal neergeknald door die stomme Online Players...

En als er geen Online Players zijn, word ik toch gekilt door die NPC's met krachtige geweren... :-(

kill de NPC's, pak de crate drop en ga in passive mode :)
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik meestal een Crate Drop heb gevonden word ik meestal neergeknald door die stomme Online Players...

En als er geen Online Players zijn, word ik toch gekilt door die NPC's met krachtige geweren... :-(

kill de NPC's, pak de crate drop en ga in passive mode :)

Yeah, ik bel dan meestal achter een Merryweather backup heli. Je kan ook gewoon met je auto over het pakketje rijden en vlug in-uitstappen, dan heb je em' ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Had gister "blijkbaar" het K-Rose T-shirt opgepakt.. kijk in vervolgens in men Inventory, staat ie er niet tussen..

Getting real tired of your shit, Rockstar.

Support ticket ingeven. Heb'k ook moeten doen omdat 3/4 van mijn special tops verdwenen was.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...