Jump to content

Show jouw voetbalspulletjes


TekaLoca

Recommended Posts

  • 2 weken later...

Barca fan? La liga fan?

Op de eerste plaats ben ik een Barça-supporter, maar ik blijf een voetbalfan (over het algemeen). Vandaar de sjaals van onder andere Atleti en Real Madrid. Je zult misschien denken van "waarom Almeria? Waarom Malaga?".. Het is zo dat er een periode was dat ik deze spullen echt spaarde, als mensen die ik kende dan ergens heen gingen (vakantie), dan vroeg ik gelijk om een supporterssjaal van het team van de stad waar ze heen gingen. De sjaals komen dus allemaal uit de stad van het team zelf. Sommige dingen komen zelfs uit de stadions zelf, waaronder mijn Barça-Bayern-sjaal, het blauwe Barça-shirt, de Almeria-sjaal en de Malaga-sjaal.

Vandaar dus :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, zoals je al kan zien ben ook een Barca fan. Maar ik kan heel er genieten van al het Spaanse voetbal, hard spel en de snelle combinaties. Het enige wat ik jammer vind is dat de scheidsrechters zwak zijn in Spanje.

Zelf heb ik ook shirtjes van barcelona en sjaaltjes van : Valencia, Barca en Elche.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...

Sjaaltjes: AFC Ajax (2x), FC Twente, Willem II, FC Utrecht, sc Heerenveen, Frankrijk, FC Den Bosch, NAC Breda, Vitesse Arnhem, Roda JC en Borussia Dortmund

mslrtc.jpg

Sjaaltje: Nederland/Noorwegen

2saflef.jpg

Voetbalshirts 1: Fenerbahce, Frankrijk, Olympique Marseille, Borussia Dortmund, Duitsland en Arsenal

1679en7.jpg

Voetbalshirts 2: AFC Ajax, Real Madrid CF, 1. FC Köln, RSC Anderlecht en Frankrijk

27xnn2a.jpg

Voetbalshirts 3: Spanje, AFC Ajax, AC Milan en Duitsland

29xfdoy.jpg

Trainingspakken: Frankrijk en Real Madrid CF (2x)

e9jblf.jpg

Sorry, dat de foto's schuin staan maar kon zo snel niet vinden hoe dat is op te lossen.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...