Jump to content

Graphics aron24


aron24

Recommended Posts

Bij je eerste signature (mario), zou ik het wel leuk vinden als de achtergrond wat meer bij mario paste. Ook de rode rand vind ik er niet zo mooi staan.

Ik denk dat je 2e signature best mooi zou zijn met een goede achtergrond /een transparante achtergrond en letters met wat meer charme (kijk bijv. naar de signature die je nu hebt, daar is dat wel mooi bij :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • aron24

    16

  • Gta Ripper

    6

  • NicolaB

    3

  • RUBENN

    3

Wat heb je precies veranderd/gedaan?

De afbeelding ziet er vrij simpel uit, dus ik raad je aan veel te experimenteren met brushes, filters en lagen.

Dat het er aan het begin nog niet uitziet maakt niet uit, blijf oefenen :tu:

Natuurlijk zijn er hier meerdere leden die kunnen voorzien van tips en ander commentaar!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heb je precies veranderd/gedaan?

De afbeelding ziet er vrij simpel uit, dus ik raad je aan veel te experimenteren met brushes, filters en lagen.

Dat het er aan het begin nog niet uitziet maakt niet uit, blijf oefenen :tu:

Natuurlijk zijn er hier meerdere leden die kunnen voorzien van tips en ander commentaar!

Ik heb dots toegevoegd, lichtval geprobeerd en ik heb wat met de kleuren gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer de volgende keer een wat kwalitatief betere stock te gebruiken, want nu ligt de kwaliteit van je avatar wat laagjes. Als er echter geen andere optie is zou ik je stock wat verkleinen met CTRL+T, meestal gaat de kwaliteit er van dan ook iets omhoog.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad de slechte kwaliteit van de foto die deze avatar de das om doet, want de compositie is heel aardig. De toegevoegde effecten zijn niet tot nauwelijks zichtbaar, maar dat hoeft op zich niet slecht te zijn, want mits je een betere stock gebruikt had, was dit een prima avatar geweest, volgens het principe less is more.

Link to comment
Delen op andere websites

Kwaliteit van de foto's is inderdaad beter, heb je de grijze rand (boven en onder) bewust gebruikt? Ziet er een beetje vreemd uit ;)

Nee. Er ging is fout bij het uploaden en ik dat dus niet wegrkijgen.

Daar komen de stocks:

Cadel-Evans-wint-WK-wielrennen-op-de-weg-2009.jpg

jens-voigt-wint-vijfde-rit-van-garderen-nieuwe-leider-in-californie_100_1000x0.jpg?maxheight=460&maxwidth=629&format=jpg

Sign:

PPRSYGh.png

Avatars:

Nibali 1

mXYqiG8.png

Nibali 2:

LW0FTVK.png

Welke van de twee is beter?

Kwiatkowski:

Ytybdi7.png

Mathieu 1:

MDlOPo5.png

Mathieu 2:

51KUoLB.png

Welke is beter?

Stocks

StradeBiancheKwiatkowskiFinishOne.jpg

vincenzo-nibali_y9pov9nywqcl1qknwh3yi2f0u.jpg?t=229163407w=500

contador21.jpg

642x999_5544269.jpg?v=nX3fLuo

Link to comment
Delen op andere websites

Dan wil ik nu toch even terug komen op deze avatar:

L9JWoZ7.png

Het lichteffect zelf vind ik goed gedaan, en moet je ook zeker bij je volgende avatars gebruiken. Wat me echter opvalt is dat het licht in de stock van rechts af komt, en het licht dus ook rechts van het gezicht er in valt. Probeer de lichteffecten altijd te houden op de plek waar het licht invalt(in dit geval rechts), zo klopt je uiteindelijke uitkomst technisch beter.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Kijk heel erg uit met stocks als deze:

Emilie-Nereng-56-1.jpg

De kwaliteit er van ligt weer redelijk laag. Ik moet echter wel zeggen dat het, met de kleureneffecten van je avatar er overheen, minder opvalt.

Je Shakira stock is ook niet van heel beste kwaliteit, maar de meeste problemen heb je hier met het verkleinen er van opgelost. Ik ben wel benieuwd, echter, wat je hebt gebruikt als lichteffect over Shakira heen in je uiteindelijke avatar. Je effect heeft namelijk een hoop ruis er overheen, waardoor de kwaliteit in mijn optiek weer omlaag gaat.

De Ashley Benson avatar is het best van de drie moet ik zeggen. De kwaliteit van je stock is zeer goed, en het kleureneffect over je uiteindelijke ontwerp geeft een authentiek gevoel met zich mee. Ik had deze avatar, als ik jou was, wel wat lichter gemaakt. Ik weet niet of je Photoshop gebruikt, maar probeer er eens een brightness/contrast adjustment er over heen te doen waarbij je de brightness wat omhoog schroeft.

Bewerkt: door Gta Ripper
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...