Jump to content

Graphics aron24


aron24

Recommended Posts

Kijk heel erg uit met stocks als deze:

Emilie-Nereng-56-1.jpg

De kwaliteit er van ligt weer redelijk laag. Ik moet echter wel zeggen dat het, met de kleureneffecten van je avatar er overheen, minder opvalt.

Je Shakira stock is ook niet van heel beste kwaliteit, maar de meeste problemen heb je hier met het verkleinen er van opgelost. Ik ben wel benieuwd, echter, wat je hebt gebruikt als lichteffect over Shakira heen in je uiteindelijke avatar. Je effect heeft namelijk een hoop ruis er overheen, waardoor de kwaliteit in mijn optiek weer omlaag gaat.

De Ashley Benson avatar is het best van de drie moet ik zeggen. De kwaliteit van je stock is zeer goed, en het kleureneffect over je uiteindelijke ontwerp geeft een authentiek gevoel met zich mee. Ik had deze avatar, als ik jou was, wel wat lichter gemaakt. Ik weet niet of je Photoshop gebruikt, maar probeer er eens een brightness/contrast adjustment er over heen te doen waarbij je de brightness wat omhoog schroeft.

HH2dsdL_zpssmsvbjhw.png

XC8ZBiK.pngJRfuwuz.png

Zo iets beter? Welke van de twee is beter?

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • aron24

    16

  • Gta Ripper

    6

  • NicolaB

    3

  • RUBENN

    3

Ik vind de linker beter, maar dat is puur omdat je halve border dan wat minder opvalt. Wat is je motivatie er achter om maar een halve border te gebruiken? Ik denk dat het mooier zou zijn als de zwarte rand om heel het design heen gaat. De brightness is nu wel perfect, vind ik.

Bewerkt: door Gta Ripper
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de linker beter, maar dat is puur omdat je halve border dan wat minder opvalt. Wat is je motivatie er achter om maar een halve border te gebruiken? Ik denk dat het mooier zou zijn als de zwarte rand om heel het design heen gaat. De brightness is nu wel perfect, vind ik.

Dit heeft te mken bij het uploaden. Oké

Link to comment
Delen op andere websites

Dit heeft te mken bij het uploaden. Oké

Dat vind ik heel vreemd dan, want ik zie dat je bij imgur upload, dat is toch een vrij betrouwbare service. Weet je zeker dat het niet komt door de manier waarop jij je files opslaat? Als jij deze avatar bijvoorbeeld in windows afbeeldingen opent of in Photoshop, is de border dan wel compleet?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

In die 2e valt de renner eigenlijk bijna buitenbeeld en lijkt het alsof de menigte daarachter ook wat gefocust is. Problem is: daarachter is het eigenlijk een beetje een warboel en focus je een beetje op een renner die half buiten beeld is. Die 1e ziet er best goed uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de compositie van de eerste ook leuk. Echter heb je iets gedaan met de kleuren dat je beter niet had gedaan. Het leuke eraan is net het roze, en dat effect speel je volledig kwijt door er zo'n fletse groene filter op te zetten, dat gaat echt niet samen. Ik zou het roze redelijk saturated maken, en dan misschien rechtsboven voor wat geel zorgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...