Jump to content

GTA account omzetten


FabienGTA

Recommended Posts

Help,

Mijn zoon heeft een jaar lang GTA gespeeld op de PS3. Hij heeft het altijd gespeeld onder de PSN van zijn oudere broer,maar met eigen inlog account. Nu heeft hij PSN plus gekocht via zijn eigen PSN account. Kun je dan de data ook omzetten?

Als 47 jarige vader snap ik er niets van. Wie kan mij helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

En als het account van zijn broer gelinked word met zijn Social Club account, en dan de multiplayer laad op zijn ps4 met dat account, en dan uitloggen op PlayStation Netwerk, dan weer zijn eigen PSN account linkt met Social Club en daarop inlogt. Als het goed is heeft dit proces de GTA Online data gelinked op het Social Club account, en kan dan met ieder PSN account wat eraan gelinked is geladen kan worden. Er kan echter maar 1 account gelinked worden te gelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het gelukt is want hij reageert niet meer. Vaak als een probleem is opgelost denk je niet meer aan je vraag op een forum of zo :puh:

Sommige mensen plaatsen pas na 2 dagen een nieuwe vraag bij een quiz... Geef de heer even de tijd, en wie weet zijn we er zelf uitgekomen, wat ook handig is! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het gelukt is want hij reageert niet meer. Vaak als een probleem is opgelost denk je niet meer aan je vraag op een forum of zo :puh:

Sommige mensen plaatsen pas na 2 dagen een nieuwe vraag bij een quiz... Geef de heer even de tijd, en wie weet zijn we er zelf uitgekomen, wat ook handig is! :)

Tijd gegeven. En nog niks gezegd :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Kun je trouwens switchen van xbox360 en de one..

soms is de one bezet door de vrouw en zal ik moeten stoppen (haha niet onder de duim maar de one was een kerstcado voor haar)

Zou dan boven verder op de 360 kunnen spelen.

is dit mogelijk ?

Bewerkt: door EG6VT3C
Link to comment
Delen op andere websites

Mocht het zijn dat het nog niet gelukt is kan je ook zijn nieuwe Psn ff op de Ps3 zetten en daar even een half uurtje a uurtje spelen met Gta V dan heb je wel niet je oude online personages maar wel in ieder geval alle extra content van terug kerende spelers.

Anders ben ik bang dat je gewoon de oude Psn moet gebruiken als je perse je oude personages terug wil hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...