Jump to content
Joriz

Check deze ultieme luchtvideo van New York!


Net na eerste kerstdag zijn de mannen van Sky Tech One Aerial Photography met hun quad helikopter en een camera rondgevlogen om een super mooie luchtvideo op te nemen van New York. Al is het in de meeste gevallen niet illegaal om met een drone rond te vliegen zorgt het vaak voor problemen met de politie. Gelukkig ging het deze keer goed en brengt het mooi de boroughs van New York City in beeld, waarop het Liberty City van GTA4 natuurlijk is gebaseerd.

Deze video doet mij echt weer terug verlangen om Grand Theft Auto IV te spelen. Zo herken je namelijk meteen de Brooklyn Bridge (Broker Bridge), de kabelbaan, Het Pepsi-Cola bord (Sprunk bord), de Unisphere (the Monoglobe) en de veerpont die wel in een screenshot van GTA4 was gezet, maar uiteindelijk nooit in het spel was te vinden.

Welke plekken herken jij vanuit Grand Theft Auto IV of heb jij zelfs in het echt bezocht?

Ben je ook een leuk GTA nieuwtje tegen gekomen of heb je zelf een wat gemaakt wat je met iedereen wilt delen laat het me dan weten zodat het ook in het nieuws komt. smile3.gif

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Leuke video, ik kom ook erg veel panorama's tegen. Het enigste wat ik herken: Een soortgelijke brug van GTA IV en een kabelbaan.

Voor de rest helemaal niets, maar 't komt vooral omdat ik bijna nooit GTA IV heb gespeeld.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit is echt een gaaf filmpje! Door dit wil ik nog liever op vakantie naar New York en omstreken! smile3.gif

Zeker aan te raden. New York is een zeer aparte stad. Aan de ene kant heel pauper met slechte wegen en wijken compleet met oude flats. Maar daarnaast zitten er ook de duurste bedrijven en meest hippe dingen.

Daarnaast heeft de stad natuurlijk een zeer bijzondere geschiedenis waar wij Nederlanders deels de schuldige van zijn.

We moeten maar een uitje houden met het forum naar New York :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk, illegaal vliegen door de stad. boos.gif

Het is daar schijnbaar dus nog legaal mits je onder de 125 meter vliegt, al mag je niet dichtbij andere vliegtuigen komen en zijn er nog allerlei andere regels waardoor het heel ingewikkeld is. Als de politie wil kunnen ze je daar vast oppakken.

Zo lang niet te veel malloten van dit soort filmpjes maken en veel voorbereiding treffen wordt het geen probleem. Al zijn er al in diverse staten van de USA plannen om drones te verbieden.

Ja! Betaal jij?

Dat niet, maar als iedereen 15 euro betaalt moet een dagje Amerika vast lukken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...