Jump to content

Unity. Nieuw level laden als je oude voltooid heb


dionkoffie

Recommended Posts

Ik ben bezig met een klein spelletje en ik wil bijvoorbeeld als de speler level 1 heeft voltooid en het eindbestemming heeft bereikt dat het naar de volgende level springt. Hoe moet ik dit doen?

Ik heb een blok aan het einde van het level gemaakt en ook Is Trigger aangezet. Ik heb een rigidboy toegevoegd met Is Kinematic aangevinkt. Ik heb er ook een Javascript bij gedaan met de volgende code:

#pragma strict

function OnTriggerEnter ()

{

Application.LoadLevel ("Level2");

}

Mijn doel is dat als de speler het blokt aantikt dat het door gaat naar het volgende level. Alleen als ik nu het level start springt hij gelijk naar het volgende level. Hoe fix ik dit?

Link to comment
Delen op andere websites

Laat maar. Ezra24rct3 heeft me geholpen.

Je moet bij het blok dat je als eindpunt voor het level wilt gebruiker Is Trigger aanvinken.

Voeg dan een javascript toe met

function OnTriggerEnter(other : Collider) {

Application.LoadLevel("LEVEL NAAM");

}

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...