Jump to content

[Stelling] Als R* de R* Classics weer vrij zou geven zou ik GTA1 (weer) downloaden


Dotz

Stelling Rockstar Classics  

50 leden hebben gestemd

  1. 1. Zou jij GTA1 (weer) downloaden als een geupdate versie vrijgegeven zou worden bij Rockstar Classics?

    • Ja
      34
    • Nee
      8
    • Nee, want ik heb al een geschikte versie (fysiek dan wel digitaal) voor mijn PC en/of een ander platform.
      8


Recommended Posts

Ik heb deze game nog nooit gespeeld, hooguit ooit een demo. Verder vind ik de top-down view niet fijn spelen. Maar als echte fan van de franchise moet ik deze game gewoon gespeeld hebben. Wellicht loop ik er weer eens tegen aan, als gratis download of elders, en dan zal ik 'm zeker aanschaffen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

''Only pijltjes besturing'' is geen gangbare term, maar ik ga er gemakshalve maar vanuit dat je bedoelt dat de default controls de pijltjestoetsen betreffen waar jij liever de ''WASD''-toetsen gebruikt. Mocht dat inderdaad het geval zijn dan kan ik je wellicht vervreugden; het is mogelijk de besturing aan te passen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...