Jump to content

Gta Ripper vs Silverbyte vs 3L1077 - Stemmen t/m 16 januari


Gta Ripper

Recommended Posts

Ik heb volgens mij ruim een jaar al niks gemaakt in Photoshop, en ik vind dit een goede manier om het eventueel weer op te pikken. Ben benieuwd tegen wie ik op zal boxen. :)

Onderwerp: The Hobbit / Lord of the Rings

Soort design: Signature

Size design: Maximaal 500x300

Render: Mag je zelf weten, zolang het maar bij het onderwerp past

Animatie: Mag

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Uiterlijk 31 januari

Opmerking: Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem toch voor GTA Ripper. Die ziet er grafisch toch wat mooier uit. Die van silverbyte is ook best mooi, maar ik vind hem niet zo mooi op de achtergrond passen. Die van 3L1077 vind ik ook erg mooi, maar wat kaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem op Gta Ripper. Zijn signature springt er echt uit. Die van Silverbyte ziet er wat vreemd uit met de achtergrond, en ik vind die van 3L1077 ook wat anders.. Het is niet echt mijn smaak. Die van Gta Ripper ziet er ook wat (kleurrijker?) uit. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niets met The Hobbit of The Lord of The Rings, dus ik kan alleen op grafisch gebied oordelen. Het valt me bij allemaal op dat er veel zwarte ruimte is gebruikt, een beetje vind ik wel passen. Maar bij de grootte van het zwart zoals hier vind ik het wel wat leeg worden. Mijn stem gaat naar de inzending van Silverbyte! De lucht- en lichteffecten vind ik echt heel mooi gedaan! Het zwaard van de man zorgt voor een mooie compositie! De inzending van Gta Ripper staat mij ook wel aan, maar de effecten op de achtergrond doen mij toch meer denken aan een science fiction gebeuren. (correct me if i'm wrong :7) Het formaat van het geheel vind ik ook wat de smal. De signature van Eliott vind ik ook mooi, je hebt wat 'softere' kleuren gebruikt, houd ik wel van! Of het echt bij het thema past weet ik niet. Daarnaast vind ik het formaat van de signature van Eliott het beste, niet de volledige breedte, maar wel een beetje hoog. Mooie inzendingen weer! :tu:

Wordt er ook ene poll aan het topic toegevoegd? :engel:

Bewerkt: door im_ruben
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...