Jump to content
Joriz

GTAGames.nl Winteractie 2015 - Win GTA5 voor de PC en nog meer fantastische goodies!


gallery_1_5_87846.jpg

Het is weer tijd voor een nieuwe fantastische winteractie van GTAGames.nl. Omdat Grand Theft Auto V binnenkort eindelijk naar de PC komt, geven we deze keer een exemplaar van GTA5 voor op de PC weg! Natuurlijk zou het geen GTAGames.nl-actie zijn zonder vele extra's, dus daarnaast zit er in de hoofdprijs ook een origineel Los Santos T-shirt, een Lifeinvader-muismat, diverse stickers waaronder van Up-n-Atom Burger, een exclusieve Cultstoppers buttonset en daarnaast natuurlijk een GTAGames.nl-muismat, GTAGames.nl-pennen en GTAGames.nl-stickers.

Tevens hebben we een heel bijzonder boek bij de hoofdprijs gestopt. Namelijk het boek Jacked: The Unauthorized Behind-the-scenes Story of Grand Theft Auto, waarin je alles kan lezen over hoe het er achter de schermen bij Rockstar Games aan toe gaat, inclusief verhalen over de geheime feestjes, de Hot Coffee mod en hoe de oprichting van het bedrijf is gegaan.

Ook zijn er maar liefst vijf troostprijzen weg te geven waarin alle GTAGames.nl-goodies zitten. Natuurlijk krijg je deze coole prijzen niet zomaar: ook deze keer dien je weer multiplechoicevragen in te vullen. De vragen gaan deze keer uiteraard over GTAGames.nl en GTAV!

gallery_1_5_8426.jpg

Wil je dit allemaal winnen? Doe dan mee!

De GTAGames.nl-Winteractie 2015 wordt gehouden onder de leden van onze website. Natuurlijk kun je je gratis registeren, indien je mee wilt doen, maar nog geen lid bent. Meedoen kan HIER!

Inzenden kan tot en met zaterdag 24 januari 2014.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Jammer dat ik in Bagdad woonachtig ben, anders had ik zeker meegedaan :N

Aan de andere kant heb ik nog steeds mijn prijs van de BeaT DowN-quiz niet ontvangen. BD is ondertussen al gekapseisd maar het postkantoor heeft de post klaarblijkelijk nog steeds niet verstuurd :N

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...