Jump to content

Samsung Galaxy S3 (weer) problemen


KoningJesper

Recommended Posts

Rond nieuwjaar had ik problemen met mijn S3. Mijn telefoon was op (of plotseling uitgegaan, dat weet ik niet precies) en ik kreeg m gewoon niet meer aan. Ik ben toen naar de winkel gegaan end aar dachten ze eerst aan stof in dat oplader ingangetje, maar dat was het niet. Toen ze er een andere batterij in stopten, deed ie het plotseling wel. Nou, heel mooi dus, ik kreeg een nieuwe batterij, gratis, onder garantie. Maar nu heb ik er weer last van. Mijn telefoon zat in de oplader (4%) en ik had mijn zaklam[ een hele tijd aanstaan, omdat mijn lampen in mijn kamer het niet deden. Opeenswas ie uit en nu verdomd ie het weer om aan te gaan. Als ie in de oplader zit, zie je niet zo een batterijtje van dat ie aan t opladen is, hij geeft gewoon geen kick. Weet iemand wat het probleem is?

Groeten Jesper :@

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Samsung is het probleem.

Even zonder gekheid; ik heb ook een S3 gehad en hiermee had ik ook verschillende problemen die uiteindelijk onoplosbaar werden. Er kan een breukje in de kabel van je oplader zitten waardoor er geen voldoende stroom naar je telefoon gaat. Probeer eens een andere kabel, en mocht dit niet werken, dan raad ik je aan om het op te sturen aangezien je zegt dat je nog garantie hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

wat gebeurt er als je je telefoon in de pc steekt herkent je computer hem dan ? zoja dan raad ik je aan een backup te maken

anders :

haal je voor 1 dag je batterij eruit en je simkaart je laat em met rust

vervolgens doe je je oplader in je telefoon zonder je batterij

dan haal je em eruit en doe jeje batterij erin en dan hopen dat ie et doet:P

anders een volle batterij regelen en kijken wat er gebeurt als jeje tel oplaad misschien is je oplaadpunt defect

Bewerkt: door mekane
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...