Jump to content

Philips In-Ear oortjes


ZeroJens

Recommended Posts

Ik was aan het kijken voor In-Ear oortjes en ik vond deze Phil SHE9000/28 vond ik er wel goed uit zien. Nu zag ik dat er ook een SHE9005A/28 deze ziet er hetzelfde uit maar heeft een knopje op de draad. Ook heeft deze een klein verschil in specs wat je hier kan zien waar ze naast elkaar staan http://www.usa.phili.../28,SHE9005A/28Nu was mijn vraag welke de beste zijn voor het afspelen van hardstyle (Qua bass). Naar het prijs verschil moet geen rekening gehouden worden want ik kan ze goedkoop kopen met maar 3 euro verschil van elkaar :7

Bewerkt: door ZeroJens
Link to comment
Delen op andere websites

De duurdere hebben meer vermogen, extra knopje wat imo erg handig is etc.

Enige wat beter aan de linkse is, is een beter frequentie bereik, nadeel weer is, alleen aan de extra bereik heb je niks omdat op papier de meeste mensen tussen de 20hz en de 20.000hz kan horen en deze gaat er voorbij.

Zelfs met de duurdere ga je boven maar ook onder het bereik, in dit geval beter de duurdere pakken, die zijn op papier krachtiger en in de praktijk wss ook.

Hier is er ook nog een review van, klik!.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...