Jump to content

Terrorisme


NicolaB

Recommended Posts

De vrachtwagen was van een Pools bedrijf, de chauffeur zou ook Pools zijn. Maar er was bij de aanslag ook een (overleden) bijrijder, waarvan nu blijkt dat dat waarschijnlijk de Poolse chauffeur was. Tijdens de aanslag zat er vermoedelijk een Pakistaan/Tsjetsjeens achter het stuur. Hij is 100m verderop aangehouden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • Reacties 285
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KoningJesper

    61

  • NicolaB

    51

  • SpacyColours

    16

  • Michael

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 minuten geleden, Asphyxiated zei:

Ik dacht te horen dat de man die in de auto reed ook de schutter was? :?

Eerlijk gezegd wist ik het op het moment van schrijven ook niet. Iedere nieuwszender zei wel weer wat anders dan de andere namelijk. Maar je hebt idd gelijk.

 

Ik las iets over iemand met een mes, iemand met een wapen, en dat iemand op mensen in was gereden op de brug. Ik ging er dus automatisch van uit dat het meerdere mensen waren.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, Ezra24rct3 zei:

Eerlijk gezegd wist ik het op het moment van schrijven ook niet. Iedere nieuwszender zei wel weer wat anders dan de andere namelijk. Maar je hebt idd gelijk.

 

Ik las iets over iemand met een mes, iemand met een wapen, en dat iemand op mensen in was gereden op de brug. Ik ging er dus automatisch van uit dat het meerdere mensen waren.

Ja van de nieuwsberichten vlak daarna klopt heel weinig. Toen ik het net had gehoord (1605) dacht ik door een aantal nieuwssites dat er ongeveer 4 daders waren, waarvan er op de mensenmassa was ingereden, een mensen had neergeschoten buiten het parlement, een mensen had neergestoken in het parlement en dat iemand zichzelf had opgeblazen in/buiten het parlement. Heb ook geen idee waar die berichten over explosies vandaan kwamen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het is niet onmogelijk, maar het zou een vreemde actie zijn vanuit het perspectief van Daesh/IS zijnde. Met zijn vele interne problemen lijkt het me ook niet onmogelijk dat het een aanval is vanuit het Zuiden van het land (maar we zullen in de komende uren/dagen wel meer ontdekken - of niet natuurlijk, het blijft Putin's Rusland).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Op 23-5-2017 om 12:59, MovieGamer zei:

Het is triest. Ik hoop dat dit mar snel ophoudt, maar ik ben bang dat dit de geschiedenis ingaat als de eeuw van terreur. Onschuldige kinderen die naar een concert gaan van hun idool en die nooit weer terugkomen, wat een vreselijke gedachte. 

 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
23 uur geleden, aron24 zei:

Aanslag in Londen. Er schijnen mensen onthoofd te zijn. Onbegrijpelijk. 

Waar heb je dat gelezen? Aangezien ik daar helemaal niks over heb gehoord. Alleen dat er mensen zijn die een snee bij de keel hadden. :?

Link to comment
Delen op andere websites

8 uur geleden, Asphyxiated zei:

Waar heb je dat gelezen? Aangezien ik daar helemaal niks over heb gehoord. Alleen dat er mensen zijn die een snee bij de keel hadden. :?

Mijn broer zag het ergens voorbij komen. Geruchten zijn soms sterk, daarom zei: ik ook schijnen. Maar beter ook dat er geen mensen onthoofd zijn, want dit is al erg genoeg.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...