Jump to content

Terrorisme


NicolaB

Recommended Posts

  • Reacties 285
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KoningJesper

    61

  • NicolaB

    51

  • SpacyColours

    16

  • Michael

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heb nu wat zitten rondlezen en zoeken en het is me nog altijd een vraagteken waarom nu net deze fabriek? Lijkt steeds meer gewoon willekeurig gekozen.

alle korans op de brandstapel en die islamisten er mee op :klap:

Ja, daar bereik je echt veel mee.

Ze lieten er gasflessen ontploffen; de explosies waren in de wijde omgeving te horen. Ook ontstond er brand. Het lijkt erop dat de daders probeerden om met de auto grote tanks met explosieve stoffen te raken.

Klinkt zowaar als een actie van Niko.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb nu wat zitten rondlezen en zoeken en het is me nog altijd een vraagteken waarom nu net deze fabriek? Lijkt steeds meer gewoon willekeurig gekozen.

alle korans op de brandstapel en die islamisten er mee op :klap:

Ja, daar bereik je echt veel mee.

Ze lieten er gasflessen ontploffen; de explosies waren in de wijde omgeving te horen. Ook ontstond er brand. Het lijkt erop dat de daders probeerden om met de auto grote tanks met explosieve stoffen te raken.

Klinkt zowaar als een actie van Niko.

De dader werkte daar

Link to comment
Delen op andere websites

Verbeter me als het niet logisch klinkt, maar waarom gooit de VS niet gewoon een atoombom op het hoofdkwartier/thuisbasis van IS? :o

Omdat IS niet een land is, het heeft niet echt een hoofdkwartier, het is verspreid tussen gewone mensen. Al bombardeer je 3 landen waar IS het meest actief is, dan nog is IS niet weg. En dan heb je verschrikkelijk veel onschuldige mensen gedood, waarschijnlijk meer onschuldige dan schuldige.
Link to comment
Delen op andere websites

Er lijkt wat meer planning achter te zitten, zo is er vandaag een schietpartij geweest op een Tunesisch strand en een aanslag op een Moskee in Koeweit.

Kan ook allemaal toevallig vandaag gebeuren, maar toch.

Link to comment
Delen op andere websites

Er lijkt wat meer planning achter te zitten, zo is er vandaag een schietpartij geweest op een Tunesisch strand en een aanslag op een Moskee in Koeweit.

Kan ook allemaal toevallig vandaag gebeuren, maar toch.

Er waren wel wat verbanden: de ramadan, het feit dat het een vrijdag is, en als ik me niet vergis bestond het kalifaat vandaag ook één jaar. Verder denk ik niet dat deze acties verbonden zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
  • 4 weken later...

Voorzorgslanding van een 777 van Air France opweg van Mauritius naar Parijs. Er is een verdacht pakketje gevonden op het toilet en volgens de luchtvaartautpriteiten is het een bom. Verdachten worden ondervraagd

http://nos.nl/l/2076303

Ondertussen waarschuwt de Amerikaanse ambassade in Tunesië voor een aanslag

http://nos.nl/l/2076325

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...