Jump to content

PlayStation 4 aansluiten op andere TV


Votair

Recommended Posts

Hallo,

Ik had eerst een TV, maar mijn ma had een grotere gekocht en die kreeg ik. Ik heb sinds twee maandjes een PlayStation 4 en die kon ik gewoon prima aansluiten op de eerste TV. Nu ik de andere TV had aangesloten, kreeg ik de kabel van de PS4 er niet in. Ik ben toen naar de Handyman gereden en heb daar een of andere kabel gehaald, die er wel in zou kunnen. (Het betreft een TV van LG.) Ik heb toen mijn PS4 opgestart en even gekeken op welk kanaal/zender ik het beeld kreeg van de PS4. Blijkt dat ik dus nu geen beeld heb van de PS4, maar hij staat wel gewoon aan. Weet iemand een oplossing? Ik ben een enorme noob op het gebied van dit..

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

In sommige gevallen moet je even de basis instellingen laten resetten, dingen zoals geluid en beeld.

Dit doe je door de ps4 in slaapstand te zetten, en dan de aanknop in te drukken en vast te houden, totdat je een tweede piep hoort.

Dan zou ie weer moeten vragen welke resolutie dat ie moet draaien etc.

Welke kabel heb je gekocht?

Link to comment
Delen op andere websites

In sommige gevallen moet je even de basis instellingen laten resetten, dingen zoals geluid en beeld.

Dit doe je door de ps4 in slaapstand te zetten, en dan de aanknop in te drukken en vast te houden, totdat je een tweede piep hoort.

Dan zou ie weer moeten vragen welke resolutie dat ie moet draaien etc.

Welke kabel heb je gekocht?

Een HDMI Kabel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...