Jump to content
Joriz

Bejaarden spelen GTAV en falen hard!


Als je dacht dat je kleine broertje/neefje slecht was in Grand Theft Auto V, moet je zeker dit filmpje checken. De mannen van REACT hebben een stelletje bejaarden achter een PlayStation 4 gezet en daarbij GTA5 opgestart. Het enige wat ze de ouderen hebben verteld is hoe de basisbesturing van het spel gaat. Je raadt het al, alles gaat fout en deze oudere mensen maken kennis met een spel waarvan een deel alleen maar ooit uit de media heeft gehoord. Lachen! crazy.gif

Ben je ook een leuk GTA of R* nieuwtje tegen gekomen of werk je zelf aan wat bijzonders wat je met iedereen wilt delen? Laat het me dan weten zodat het ook in het nieuws komt. smile3.gif

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Nou, dit soort filmpjes vind ik nou dus leuk om te zien. Bewijst toch dat ook ouderen hartstikke veel lol kunnen hebben met een game als Grand Theft Auto V! :schater:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk filmpje! Hahaha! Volgens mij zouden sommige mensen het wel voor hun 'kleinkinderen' kopen. (Oftewel gewoon voor hunzelf :puh:)

Lol, die bakken er niks van, ik heb het filmpje voor een deel bekeken, wat een grap. Maar wel vloeken, als iets niet lukt.

Ik denk dat het ook vooral komt doordat ze nog nooit zo'n ding hebben vastgehouden. Toen ik voor het eerst een controller in m'n hand kree vond ik het ook moeilijk om dingen te besturen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...