Jump to content

Corporation The Oceans verder als project


Thundercover

Recommended Posts

welkomi3up2.png

The Oceans gaat het anders aanpakken! Waar het voorheen acteerde binnen het Gangs & Corporations gedeelte op dit forum, gaat het nu zijn heil elders zoeken. The Oceans als corporation is niet meer en gaat voortaan door als een totaal onafhankelijk project met een eigen bijbehorend subforum. De leiding van The Oceans was van mening dat The Oceans niet binnen de huidige Gangs & Corporations-systeem past en derhalve is een verzoek ingediend om als projectteam verder te gaan. Dit verzoek is door de crew van dit forum gehonoreerd. Meer informatie is te vinden in de blog van The Oceans of in het The Oceans-topic.

Namens de GTAForum crew wens ik The Oceans en haar leden veel succes met hun nieuwe rol!

* Zet de geleende pot verf terug. *

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat projecten zo gesupport worden. Maar technisch gezien wordt het enige verschil dat ze een vast subforum krijgen tegenover een subforum waarvoor gevochten wordt met corporation verkiezingen en dat ze niet meer de limieten en vereisten van een gang in het G&C systeem hoeven volgen?

En als laatste: is het voor iedereen mogelijk om zo'n projectgroep op te richten, met recht op een subforum?

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat projecten zo gesupport worden. Maar technisch gezien wordt het enige verschil dat ze een vast subforum krijgen tegenover een subforum waarvoor gevochten wordt met corporation verkiezingen en dat ze niet meer de limieten en vereisten van een gang in het G&C systeem hoeven volgen?

Als je met ons mee wilt doen ben je ook niet genoodzaakt je huidige gang/corp te verlaten om ons te joinen. Je kunt ons gewoon joinen terwijl je in een andere gang zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat projecten zo gesupport worden. Maar technisch gezien wordt het enige verschil dat ze een vast subforum krijgen tegenover een subforum waarvoor gevochten wordt met corporation verkiezingen en dat ze niet meer de limieten en vereisten van een gang in het G&C systeem hoeven volgen?

Heb je dit blogitem gelezen? The Oceans is niet langer een gang/corp. The Oceans hield zich al enige tijd bezig met projecten, gangwars en posten waren een bijkomstigheid waar men het er niet echt warm van kreeg. Met deze nieuwe constructie kan The Oceans zich volledig richten op projecten, zonder zich te moeten bewijzen middels gangwars en activiteit als posten.

En als laatste: is het voor iedereen mogelijk om zo'n projectgroep op te richten, met recht op een subforum?

Dit verzoek is door de crew van dit forum gehonoreerd.

Een aanvraag indienen kan natuurlijk door iedereen gedaan worden, maar besef wel dat de goedkeuring niet over een nacht ijs gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat projecten zo gesupport worden. Maar technisch gezien wordt het enige verschil dat ze een vast subforum krijgen tegenover een subforum waarvoor gevochten wordt met corporation verkiezingen en dat ze niet meer de limieten en vereisten van een gang in het G&C systeem hoeven volgen?

Heb je dit blogitem gelezen? The Oceans is niet langer een gang/corp. The Oceans hield zich al enige tijd bezig met projecten, gangwars en posten waren een bijkomstigheid waar men het er niet echt warm van kreeg. Met deze nieuwe constructie kan The Oceans zich volledig richten op projecten, zonder zich te moeten bewijzen middels gangwars en activiteit als posten.

Ja, ik had dat blogitem gelezen en zoals ik zei vind ik het goed dat dit soort projecten gesupport worden. Ik ben alleen bang dat het vertrek van The Oceans ten koste gaat van het G&C (alhoewel dat geen probleem van The Oceans is). Wat als bijvoorbeeld Sans Scrupules ook graag een projectgroep wil worden die zich vooral focust op de blog en contests. Wat als The Covesight Community destijds besloot om een multiplayer community binnen GTAForum te worden (in dezelfde trant als de GTAF Minecraft Server), in plaats van een gelimiteerde community als een gang of corporation? Wat als Beat Down destijds een projectgroep wou worden met de focus op hun blog? Wat als The Underground plots besluit dat hun liefde voor anime beter thuis hoort in het Films & Series subforum van GTAForum tegenover het G&C gedeelte? Het is uiteraard prima als deze keuze gemaakt wordt en ondersteund wordt door de crew. Maar het verlies van The Oceans gaat wel ten koste van het Gangs & Corporations subforum en daarom vind ik het aan de ene kant jammer dat dit gehonoreerd wordt.

Om het even kort samen te vatten: ik vind het goed dat dit soort projecten geholpen worden, maar ik ben bang dat het ten koste gaat van het G&C systeem. Ik wil dit tevens ook niet bestempelen als een slechte keuze. Ik wil puur wat kritische vragen voorleggen over dit soort beslissingen in de toekomst. ;)

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook erg jammer voor G&C, daar hebben wij het zeker over gehad. Maar we kunnen natuurlijk niet een team verplichten om tegen hun zin in daar te blijven zitten, hoe hard we ze daar ook kunnen gebruiken. The Oceans heeft uitgelegd waarom ze niet (meer) in G&C passen en wilden als projectteam verder gaan, net zoals OWN, MAF, GLD, GTi, Mafia Stories en vast nog wel wat andere projecten een eigen forum voor hun project hebben of hadden (zoiets aanvragen kan dus al langer, net als blogs!). Ze willen het forum op een andere manier ondersteunen dan als onderdeel van G&C. Als andere teams met een goed uitgewerkt plan aankomen kijken we daar ook serieus naar, ook als het in de toekomst wellicht ten koste gaat van G&C als blijkt dat men geen behoefte meer heeft aan gezelligheidsteams en/of de opzet hiervan. Dat kan heel goed, want het forum en de leden veranderen nu eenmaal over de tijd en de combinatie van gezelligheid en strijd is inmiddels ook te vinden bij clans en crews.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...