Jump to content

[PS4] Meeting vrijdag 31-01-1015 20:00 Thema: Challenge


sabinee1995

Recommended Posts

Hallo lieve forumleden,

Het is al ontzettend lang geleden dat ik een meeting heb gegeven. Dus leek het me weer leuk er een te organiseren.

En wel met het thema challenge. Hoe en wat laat ik hieronder allemaal weten!

Wanneer: Vrijdag 30-01-2015

Hoelaat: 20:00

Console: Ps4

Thema: Challenge

Wat is de planning

We starten in mijn huis. Zodra iedereen er is stuur ik jullie een invite voor mijn appartement. Eenmaal in mijn appartement leg ik nog even kort en snel de regels uit. Als dat gebeurd is gaan we in free-room wat spelletjes doen. Daarna start ik een playlist. Die playlist bestaat uit races, maar niet zomaar races. Het zijn races die net wat anders zijn dat normale races. Ik bedoel hiermee races met enorme ramps, ramps op het water enz. Hoeveel jobs deze playlist gaat bevatten komt later deze week hier te staan. De races uit de playlist worden getest door een vriend of ze haalbaar zijn. Dit doe ik niet zelf zodat ik niet weet hoe de races gaan en ik dus geen voordeel heb op jullie. De gene die de playlist wint mag zich tot uitdager van het jaar noemen. Nadat de playlist klaar is kunnen we in free-room nog wat rondhangen. Dus lijkt het je wat om een uitdaging aan te gaan. Geef je dan op voor deze meeting. Laat hieronder je PSN naam en of je een headset hebt achter.

Om 19:45 krijgt iedereen een invite. Zorg ervoor dat je er om 8 uur bent.

Regels

- We schieten niemand dood

- We vernielen elkaars voertuigen niet.

- Indien je een headset hebt, dien je je netjes te houden.

- We zorgen dat we geen politie krijgen.

- Overtreed jij een van deze regels volgt er een waarschuwing. Luister je daarna weer niet krijg je een 2e waarschuwing. Indien je, je dan nog niet weet te gedragen volgt er een kick.

Voor vragen kun je mij een post bericht sturen of hieronder een berichtje achterlaten.

Ook als je een leuk idee hebt betreft deze meeting mag je dat altijd laten weten.

Hopelijk tot vrijdag!

Bewerkt: door sabinee1995
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...