Jump to content

Cities: Skylines


Dexist

Recommended Posts

1 uur geleden, KoningJesper zei:

Ondanks dat het heel mooi klinkt op papier, vind ik het heel kut werken, omdat er bij 90% van de gebouwen geen thumbnail is ;) 

Dat probleem bestaat helaas ook bij heel veel mods, ik heb zo een heleboel speciale gebouwtjes/zaken bij Park, maar de helft bestaat uit de standaard grijze kubus, niet echt handig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 371
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    99

  • KoningJesper

    48

  • Davedavy

    34

  • Phoenyxar

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

13 minuten geleden, Dexist zei:

Building eye dropper is ook een pareltje. Dan kan je een bestaande (gegroeide) gebouw selecteren en kopiëren! 

Klopt :Y Kan trouwens ook met Move It! (Ik hou van die mod :D)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik zou echt super graag Cities Skylines willen spelen, omdat ik vroeger verzot was aan Simcity. Nu is mijn vraag of mijn laptop het spel aan kan. Weet iemand waar ik dat makkelijk kan zien? Ik weet niet of CanYouRunIt betrouwbaar is? Want ik ben zelf niet zo'n expert met systeemeisen.. Ik kon zo ook niet het andere topic vinden over systeemeisen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben altijd al fan geweest van Sim City, en dit spel heb ik met interesse gevolgd. Dat ie nu op de One uit komt maakt het een instant buy voor mij.

 

Op 16-2-2017 om 23:17, Phoenyxar zei:

Interessant, maar ik kan me niet voorstellen dat zoiets vlot kan spelen.

Ik denk dat het een uitgeklede versie zal zijn van de PC-versie.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het spel spelen zonder mods?! Nooit meer. Zijn zoveel dingen die zeer dicht bij vanilla skylines blijven maar toch heel veel nieuwe dingen toevoegen, en dan voornamelijk de mods die nieuwe/verbeterde vormen van infrastructuur toevoegen. 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou dit spel zonder mods al hebben weggegooid na een week. En dat is geen kritiek op de onteikkelaar hoor want ze hebben een uitstekende (base)game gemaakt en hun keuze voor modsupport is ook erg krachtig waardoor het al weken na R6 mijn meest gespeelde spel is

Link to comment
Delen op andere websites

Op ‎28‎/‎02‎/‎2017 om 13:47, Guardian1980 zei:

Ik denk dat het een uitgeklede versie zal zijn van de PC-versie.

Het kan, maar niet noodzakelijk. Het gaat mij meer om de manier van controle, simpelweg een straat aanleggen lijkt me dan al wat lastiger.

 

En sowieso, het spel is inderdaad een pak aantrekkelijker met mods (en dat zeg ik niet van elk spel, hier is het echt goed verweven)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dat is een schattig projectje! (En ik vind de straten vrij leuk :v )

 

Heb de afgelopen twee dagen ook nog eens een stad gebouwd voor wat Achievements en we blijven daar wat aan sleutelen.

58d042a05e283_Schermopname(3).thumb.png.41228ba3b2b68d83bb285ab502357b23.png

58d0428f1dd50_Schermopname(1).thumb.png.0bad17b211afb5210e94b3f12384ef46.png

Vooral om te tonen dat er +4.000 (en op het einde zelfs +5.200) mensen met de tram gaan. Wetende hoe die getallen worden gecreëerd en hoe de agent-verdeling is betekent het dat ongeveer 1 op 5 inwoners met de Tram reizen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nice! :)

20 minuten geleden, Phoenyxar zei:

Dat is een schattig projectje! (En ik vind de straten vrij leuk :v )

 

 

Thanks! :D Bedoel je die van het boventse plaatje? Kan wel even snel uitleggen hoe je die kan maken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...