GTAGames.nl
Dexist

Simulatie
Cities: Skylines

365 berichten in dit onderwerp

2 uur geleden, Phoenyxar zei:

Nu zitten ze alleen maar ondergronds (kijk maar naar de witte dots).

:7

Haha nee, dat komt door de kruising in die wijk. Is inmiddels helemaal in orde.

2 uur geleden, Phoenyxar zei:

Je metro maakt trouwens een fantastisch scherpe bocht vanonder! (Heb het altijd vreemd gevonden dat de game daar geen limieten rond kent :v )

Ja, het is een beetje een vreemd systeem.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

De uitbreiding 'Green Cities' is sinds afgelopen week uit voor Cities: Skylines. Heb hem natuurlijk uitgeprobeerd. Ben er nog niet helemaal over uit of het meer van hetzelfde is. Naar mijn idee zorgt het nog niet voor echt nieuwe gameplay. Je stad ziet er nu wel echt diverser uit wat wel grappig is. 

Misschien komt de echter vernieuwing pas met 'Cities Skylines 2'.  Wat vinden jullie van deze nieuwe uitbreiding?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Nou, ik vind alle uitbreidingen van Cities best karig als je kijkt naar hoeveel het kost; zeker als een gedeelte van de content ook gratis uitkomt. Het is natuurlijk geweldig dat ze gratis dingen toevoegen, maar als je kijkt naar wat je nu precies krijgt met de DLC, dan lijkt het me dat je die DLC niet koopt voor de content, maar eerder om de devs financiele support te geven. 

Ik weet niet of ik Green Cities zo hoog op de prioriteits lijst zag staan, ik hoopte zelf meer op een DLC die echt sommige gameplay elementen toe zou voegen i.p.v je gebouwen wat minder energie te laten gebruiken.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit kan de community toch ook doen dmv de Steam Workshop? 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.