Jump to content

Cities: Skylines


Dexist

Recommended Posts

2 uur geleden, Phoenyxar zei:

Nu zitten ze alleen maar ondergronds (kijk maar naar de witte dots).

:7

Haha nee, dat komt door de kruising in die wijk. Is inmiddels helemaal in orde.

 

2 uur geleden, Phoenyxar zei:

Je metro maakt trouwens een fantastisch scherpe bocht vanonder! (Heb het altijd vreemd gevonden dat de game daar geen limieten rond kent :v )

Ja, het is een beetje een vreemd systeem.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 371
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    99

  • KoningJesper

    48

  • Davedavy

    34

  • Phoenyxar

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 maanden later...

De uitbreiding 'Green Cities' is sinds afgelopen week uit voor Cities: Skylines. Heb hem natuurlijk uitgeprobeerd. Ben er nog niet helemaal over uit of het meer van hetzelfde is. Naar mijn idee zorgt het nog niet voor echt nieuwe gameplay. Je stad ziet er nu wel echt diverser uit wat wel grappig is. 

 

Misschien komt de echter vernieuwing pas met 'Cities Skylines 2'.  Wat vinden jullie van deze nieuwe uitbreiding?

 

 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik vind alle uitbreidingen van Cities best karig als je kijkt naar hoeveel het kost; zeker als een gedeelte van de content ook gratis uitkomt. Het is natuurlijk geweldig dat ze gratis dingen toevoegen, maar als je kijkt naar wat je nu precies krijgt met de DLC, dan lijkt het me dat je die DLC niet koopt voor de content, maar eerder om de devs financiele support te geven. 

 

Ik weet niet of ik Green Cities zo hoog op de prioriteits lijst zag staan, ik hoopte zelf meer op een DLC die echt sommige gameplay elementen toe zou voegen i.p.v je gebouwen wat minder energie te laten gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 1 year later...

Ik zie alleen wel een immense verspilling van ruimte binnenin. Misschien toch een idee om dan kleine paadjes of tertiaire weggetjes (al dan niet cul-de-sacs) naar binnen te leggen om die ruimte zo te benutten. Maar een grappig beeld is het wel zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja klopt, ik zit er nog aan te denken hoe ik dat zal oplossen. Het grote voordeel van dit systeem is dat het allemaal kleine T-splitsingen zijn waardoor traffic flow lekker snel gaat. Dat voordeel wil ik niet direct opheffen maar ik wil de ruimte tegelijk ook wel benutten.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarom dat ik ook tertiaire baantjes zeg, liefst doodlopend. Weinig (extra) verkeer en ook kruispunten zonder lichten. Als je trouwens de juiste DLC's hebt kun je dit allemaal zelf ook bepalen, het vlotste is bijna alle verkeerslichten weghalen (zorgt er wel voor dat grote voertuigen zoals trams trager over de kruispunten bewegen).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...