Jump to content

Cities: Skylines


Dexist

Recommended Posts

  • Reacties 371
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    99

  • KoningJesper

    48

  • Davedavy

    34

  • Phoenyxar

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Waar zijn we toch zonder de wijsheden van Nicola!

Blijf dat een gek plaatje vinden... Alsof iemand niet weet dat lenen geen geld kost en door dat onzinnige plaatje miraculeus tot het verstand komt om zijn lening niet af te sluiten, omdat het meer geld kost dan dat het opbrengt. Maagoe... Cities: Skylines is het onderwerp.

Ik ga ook kijken of ik het ga aanschaffen. Ik twijfel wel iig nu de spellen volgens mij niet erg veel van elkaar verschillen (Cities XL en deze). Daarbij vind ik de prijs nu veel te duur. Maar goed, ik kan er ook voor goedkoper aan komen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me een fantastische game! Ik heb me een redelijk aantal uurtjes vermaakt met SimCity, ondanks de vele irritatiepuntjes die nog steeds niet weggewerkt zijn (zie bijvoorbeeld de maps van beperkte grootte). Het concept van een city-builder blijft me in ieder geval boeien en door die screenshots die Dexist deelde begint het al helemaal te kriebelen... Het SimCity gevoel komt weer naar boven, maar dit keer vertienvoudigd... Tjonge, wat een spel, gaan we zeker nog eens kopen! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog zo m'n twijfels over de game.... Het ziet er wel "over-the-top" uit, maar Cities Skylines is nogal duur.

Voor de rest kan je gedetailleerde steden bouwen, maar ben bang dat de game op mijn PC enorm gaat laggen en dat is niet de bedoeling.

Bewerkt: door bountyskull_10
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...