Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Dexist

Cities: Skylines

Recommended Posts

tjarda1999

Watervervuiling mag, zorg wel dat het goed wegstroomt in de rivier, zet dus je waterpomp(voor drink water) dus ook stroomopwaarts van waar je je riool in het water dumpt!

of iets van een dam om het water te zuiveren werd gezegt idk

Ezra24rct3

Een dam genereert alleen stroom. Die zuivert het water niet. ;) Volgens mij Unlock je later een waterzuivering.

tjarda1999

Een dam genereert alleen stroom. Die zuivert het water niet. ;) Volgens mij Unlock je later een waterzuivering.

ik zag wel mensen met water zuivering ofzo

Dexist

Klopt op het begin heb je een riool dat alles gewoon dumpt in het water. Later speel je de waterzuivering vrij, deze maakt het rioolwater voor 80% schoon.

Dr.Oppai

Maar zo moeilijk is het toch niet om ervoor te zorgen dat je uberhaupt je pomp niet dichtbij je rioolleidingen hoeft te zetten?

tjarda1999

zit ondertussen op de 4000 inwoners vanavond maar aan het nieuwe deel beginnen !

tjarda1999

v8h8k4.jpg

mijn gebied tot nu toe

Dr.Oppai

Vinden jullie ook niet dat het wel een leuk spel is, maar dat het ook wel aardig snel gaat vervelen? Ben eergisteren begonnen maar heb er nu ook wel weer een beetje genoeg van. :puh:

tjarda1999

Vinden jullie ook niet dat het wel een leuk spel is, maar dat het ook wel aardig snel gaat vervelen? Ben eergisteren begonnen maar heb er nu ook wel weer een beetje genoeg van. :puh:

als je eenmaal alles hebt is je doel al bereikt is het alleen stad groter maken ect en of alles goed loopt

Dr.Oppai

Vanaf het begin ging alles eigenlijk al goed. Naja, ik zal eens een beetje gaan modden. Dat heeft er wel vaker voor gezorgt dat ik spellen lang na de houdbaarheids datum bleef spelen.

Dexist

Je kan natuurlijk de moeilijkheidsgraad van het spel opschroeven, via het spel zelf of via mods. Of ga voor de 100.000 inwoners, of zelfs 1miljoen, en zorg daarbij dat je verkeer geen puinhoop wordt.

Davedavy

Ik vind het 'nog wel' (:7) leuk maar ik heb geen vraag naar woningen, geen vraag naar werk, geen vraag naar commerciële gebouwen etc. Voor alle 4 de zones is genoeg bouwruimte beschikbaard, mensen zijn blij, er zijn ontzettend veel services, belasting is laag, meer dan genoeg stroom, water en voorzieningen.. Wat doe ik fout steeds :7

KoningJesper

Hoeveel inwoners heb je?

Froodooo

Klinkt als een dictator die z'n volk dwingt om gelukkig te zijn en doet geloven dat iedereen alles heeft wat z'n hartje begeerd. :D

Dippie

Gewoon extra huizen bouwen. Dan komt er vanzelf weer vraag naar industrie en commercie :)