Jump to content

Cities: Skylines


Dexist

Recommended Posts

Hoeveel inwoners heb je?

30K

Klinkt als een dictator die z'n volk dwingt om gelukkig te zijn en doet geloven dat iedereen alles heeft wat z'n hartje begeerd. :D

Komt misschien door de gedwongen routes :7 Heb veel eenrichtingswegen. Maar het verkeer staat nergens vast. :Y

Gewoon extra huizen bouwen. Dan komt er vanzelf weer vraag naar industrie en commercie :)

Doe ik, maar de huizen bouwen niet :7

Edit: Het kan wellicht ook liggen aan mijn PC die het anders niet meer trekt.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 371
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    99

  • KoningJesper

    48

  • Davedavy

    34

  • Phoenyxar

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kijk even naar je landvalue op dat gebied. Mogelijk moet je (nog) meer services plaatsen, gooi er eens parken neer of wat politie en brandweer. Heeft het gebied ook al stroom, en met hoogspanningskabels, aangezien het een onbebouwd gebied is?

Link to comment
Delen op andere websites

Die close-up shots maken het er altijd allemaal nog een beetje mooier op, maar het shot vanaf boven (tweede plaatje) laat zien dat het ook gewoon echt een mooie stad is! :) Vooral al die mooie kleuren van de huisjes!

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er mooi uit Dexist! Terwijl een game aan het updaten was op m'n PS3 wou ik een realistische stad bouwen door de Unlock All mod aan te zetten en Unlimited Money te gebruiken, en nu crasht heel m'n game :(

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk even naar je landvalue op dat gebied. Mogelijk moet je (nog) meer services plaatsen, gooi er eens parken neer of wat politie en brandweer. Heeft het gebied ook al stroom, en met hoogspanningskabels, aangezien het een onbebouwd gebied is?

Ja nou dat is het hem, het heeft alles wat er moet zijn. Veel educatie, OV, politie, brandweer etc etc. Ik denk toch dat het aan me laptop ligt omdat het verschil tussen normal speed en snel een stuk kleiner is naarmate de stad groter werd. Denk dat mijn Mac op z'n limiet zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk even naar je landvalue op dat gebied. Mogelijk moet je (nog) meer services plaatsen, gooi er eens parken neer of wat politie en brandweer. Heeft het gebied ook al stroom, en met hoogspanningskabels, aangezien het een onbebouwd gebied is?

Ja nou dat is het hem, het heeft alles wat er moet zijn. Veel educatie, OV, politie, brandweer etc etc. Ik denk toch dat het aan me laptop ligt omdat het verschil tussen normal speed en snel een stuk kleiner is naarmate de stad groter werd. Denk dat mijn Mac op z'n limiet zit.

Hmm ik betwijfel of dat de reden is, aangezien je 0 demand hebt?Als je veel demand had en je bouwt zones en als er dan niks zou komen zou het eerder aan je pc liggen denk ik.

Krik je settings eens omlaag dan. Vooral level of detail, die staat bij mij op low :7 (ook anti aliasing vreet veel)

Edit: Kijk nog eens naar je happiness van al je gebieden, zijn er plekken waar ze wat minder happy zijn? Kijk eens of je die gebieden wat leuker kunt maken zodat je dan misschien demand krijgt? En anders gewoon wachten en wachten en wachten :7

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm ik betwijfel of dat de reden is, aangezien je 0 demand hebt?

Edit: Kijk nog eens naar je happiness van al je gebieden, zijn er plekken waar ze wat minder happy zijn? Kijk eens of je die gebieden wat leuker kunt maken zodat je dan misschien demand krijgt? En anders gewoon wachten en wachten en wachten :7

Opzicht moet dit wel de reden zijn. Er is ook werkelijk 0 vraag naar wat dan ook. Hoe krijg ik mijn mensen nog blijer? Educatie is goed, er is genoeg vuilnisvoorzieningen, genoeg werk, genoeg politie,brandweer,healthcare etc. Enige wat niet goed loopt is het OV. Niemand gebruikt het :7 Komt wellicht door mijn idiote routes, maar ga maar eens een buslijn weghalen :7 Ben je meer tijd kwijt met bushaltes zoeken dan wat anders xD

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm ik betwijfel of dat de reden is, aangezien je 0 demand hebt?

Edit: Kijk nog eens naar je happiness van al je gebieden, zijn er plekken waar ze wat minder happy zijn? Kijk eens of je die gebieden wat leuker kunt maken zodat je dan misschien demand krijgt? En anders gewoon wachten en wachten en wachten :7

Opzicht moet dit wel de reden zijn. Er is ook werkelijk 0 vraag naar wat dan ook. Hoe krijg ik mijn mensen nog blijer? Educatie is goed, er is genoeg vuilnisvoorzieningen, genoeg werk, genoeg politie,brandweer,healthcare etc. Enige wat niet goed loopt is het OV. Niemand gebruikt het :7 Komt wellicht door mijn idiote routes, maar ga maar eens een buslijn weghalen :7 Ben je meer tijd kwijt met bushaltes zoeken dan wat anders xD

Je kan je buslijnen ook kleur geven, zo kan je ze makkelijker onderscheiden, doe je door via de infoview naar je OV te kijken en dan kan je 'modify line' selecteren als je op een buslijn klikt.

Maar misschien dat hier nog een tip/fix tussen staat voor jou.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...