Jump to content
GTAGames.nl
Dexist

Cities: Skylines

Recommended Posts

_Night-Men_
2 uur geleden, Phoenyxar zei:

Nu zitten ze alleen maar ondergronds (kijk maar naar de witte dots).

:7

Haha nee, dat komt door de kruising in die wijk. Is inmiddels helemaal in orde.

 

2 uur geleden, Phoenyxar zei:

Je metro maakt trouwens een fantastisch scherpe bocht vanonder! (Heb het altijd vreemd gevonden dat de game daar geen limieten rond kent :v )

Ja, het is een beetje een vreemd systeem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joriz

De uitbreiding 'Green Cities' is sinds afgelopen week uit voor Cities: Skylines. Heb hem natuurlijk uitgeprobeerd. Ben er nog niet helemaal over uit of het meer van hetzelfde is. Naar mijn idee zorgt het nog niet voor echt nieuwe gameplay. Je stad ziet er nu wel echt diverser uit wat wel grappig is. 

 

Misschien komt de echter vernieuwing pas met 'Cities Skylines 2'.  Wat vinden jullie van deze nieuwe uitbreiding?

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Faenty.

Nou, ik vind alle uitbreidingen van Cities best karig als je kijkt naar hoeveel het kost; zeker als een gedeelte van de content ook gratis uitkomt. Het is natuurlijk geweldig dat ze gratis dingen toevoegen, maar als je kijkt naar wat je nu precies krijgt met de DLC, dan lijkt het me dat je die DLC niet koopt voor de content, maar eerder om de devs financiele support te geven. 

 

Ik weet niet of ik Green Cities zo hoog op de prioriteits lijst zag staan, ik hoopte zelf meer op een DLC die echt sommige gameplay elementen toe zou voegen i.p.v je gebouwen wat minder energie te laten gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ezra24rct3

Dit kan de community toch ook doen dmv de Steam Workshop? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bierbuikje

Ik heb eens een andere benadering geprobeerd. Iedere wijk is een exacte hexagon met zijden van 10 units. Blijkt heel goed te zijn voor traffic want mijn traffic flow is nog altijd 93%. :puh:

 

C9CBAA3949A448A473297151EA50DC8311A6FE2A

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Phoenyxar

Ik zie alleen wel een immense verspilling van ruimte binnenin. Misschien toch een idee om dan kleine paadjes of tertiaire weggetjes (al dan niet cul-de-sacs) naar binnen te leggen om die ruimte zo te benutten. Maar een grappig beeld is het wel zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bierbuikje

Ja klopt, ik zit er nog aan te denken hoe ik dat zal oplossen. Het grote voordeel van dit systeem is dat het allemaal kleine T-splitsingen zijn waardoor traffic flow lekker snel gaat. Dat voordeel wil ik niet direct opheffen maar ik wil de ruimte tegelijk ook wel benutten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Phoenyxar

Daarom dat ik ook tertiaire baantjes zeg, liefst doodlopend. Weinig (extra) verkeer en ook kruispunten zonder lichten. Als je trouwens de juiste DLC's hebt kun je dit allemaal zelf ook bepalen, het vlotste is bijna alle verkeerslichten weghalen (zorgt er wel voor dat grote voertuigen zoals trams trager over de kruispunten bewegen).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dexist

Kwam dit tegen op reddit

 

jbhmlb7hg6821.jpg

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Phoenyxar

Oh wauw, het duurde echt wel even voor ik het zag. Er missen wat huizen en ook wat palmbomen aan de andere kant van de River.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...