Jump to content
Joriz

Uitslag GTAGames.nl Winteractie 2015!


gallery_1_5_8426.jpg

Daar is hij dan eindelijk. De uitslag van de GTAGames.nl Winteractie 2015. Voor deze actie waren er ook weer flink wat lastige vragen om die speciale hoofdprijs te winnen! Deze keer gaven we een Grand Theft Auto V voor de PC weg. Natuurlijk zit er in de hoofdprijs ook een heleboel extra's waaronder een origineel Los Santos T-shirt, een Lifeinvader-muismat, het boek Jacked, een exclusieve Cultstoppers buttonset en daarnaast natuurlijk diverse GTAGames.nl goodies en stickers.

Dit keer was er ook weer een fantastisch aantal inzendingen! Het waren er maar liefst 200. Ook deze keer waren er weer veel goede inzendingen dat we helaas hebben moeten loten. Vele bleken namelijk goed kennis te hebben van GTA5, al trapte er wel vele mensen in de derde vraag. Uiteindelijk heeft na loting de volgende persoon gewonnen:

Hoofdprijs:



ET13

Troostprijzen:

TekaLoca, .Sharingan, Froodoo, chrisw_nl, ricovs

De mensen die de troostprijs hebben gewonnen ontvangen onder andere een GTAGames.nl-muismat, GTAGames.nl-pennen en GTAGames.nl-stickers! Heb je niets gewonnen? Niet getreurd want er komt rond deze zomer weer een nieuwe prijsvraag met allerlei coole GTA goodies smile3.gif. Alle goede antwoorden en meer cijfers staan trouwens hier!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Al waren de vragen te doen hadden zeker niet alle inzenders alle antwoorden goed:

gallery_1_5_8120.jpg

Dit waren de goede antwoorden:

1. Wat is de Vanilla Unicorn?

A. Yoga studio

B. Barbier zaak

C. Coffeeshop

D. Stripclub

Al was dit niet de makkelijkste vraag was met een beetje zoeken te vinden dat de Vanilla Unicorn een stripclub is. Natuurlijk behoor je dit antwoord te weten als je Grand Theft Auto V voor een flink deel hebt doorgespeeld. smile3.gif

2. Welke functionaliteit wordt exclusief toegevoegd aan de PC versie van GTA5?

A. Video editor

B. Facebook deelfunctie

C. CGA graphics

D. 2D mode

Zowel CGA graphics en een 2D mode zijn natuurlijk van ouderwetse games. De Facebook deelfunctie zit al gewoon in de huidige versies van Grand Theft Auto V. Het enige wat dan nog overblijft is de video editor.

De PC versie van GTA5 zal Rockstar Editor gaan bevatten waardoor je zelf filmpjes kan maken, bewerken en daarna uploaden naar Rockstar Social Club en YouTube. Dit antwoord was te vinden in diverse nieuwsberichten op GTAGames.nl

3. In welke stad zit het kantoor van Rockstar North?

A. Amsterdam

B. Edinburgh

C. Los Angeles

D. New York

Al had ik verwacht dat vele mensen dit antwoord wisten, gingen vooral bij deze vraag mensen de mist in. Het kantoor van Rockstar North zit namelijk in Edinburgh, Schotland. In een voorstad van Ediburgh zijn ze in 1995 ooit begonnen met het maken van een game die uiteindelijk uitgroeide tot de aller eerste Grand Theft Auto. Al weer meerdere jaren zit Rockstar North ondertussen in een enorm groot kantoor (zie foto) in het centrum van deze stad. Al zou je denken dat Grand Theft Auto V een Amerikaans spel is werkte ze vanuit het Rockstar North kantoor in Edinburgh met meer dan honderd man aan de ontwikkeling van dit fantastische spel.

med_gallery_1_5_137151.jpg

Het kantoor van Rockstar North in Edinburgh

4. Welk bekend model is presentator van Non Stop Pop FM?

A. Cara Delevingne

B. Kate Upton

C. Karl Lagerfeld

D. Pam Grier

Iedereen die naar Non Stop Pop FM heeft geluisterd weet natuurlijk dat dit gepresenteerd wordt door Cara. Maar ook met afstrepen was je er achter gekomen dat deze te gekke meid, die tevens model is voor merken als Dolce & Gabbana, Chanel en Zara, het goede antwoord op deze vraag is.

Kate Upton wordt namelijk vaak in relatie tot GTAV genoemd, maar ondanks dat ze bekend model is heeft ze niets met het spel te maken. Karl Lagerfeld is natuurlijk te horen als presentator in GTA4 op K109 The Studio. Al is Karl Lagerfeld een super bekende modeontwerper is hij zelf nooit model geweest. Pam Grier is natuurlijk te horen op The Low Down 91.1. Al speelde ze in de jaren 70 met niet al te veel kleding in vele slechte blaxploitation films is ze met name bekend als hoofdrolspeelster in de Quentin Tarantino film Jackie Brown en is ze dus niet bekend geweest als model.

5. Hoe heet de uitgebreide encyclopedie over de gehele Grand Theft Auto-serie van GTAGames.nl?

A. EncyGTA

B. GTA Wiki

C. WikiGTA

D. Wikipedia

Aangezien alle voorgaande antwoorden eigenlijk allemaal op WikiGTA staan is het dus ook redelijk makkelijk te vinden dat we in 2005 WikiGTA hebben opgericht en dus niets van doen hebben met de andere antwoorden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gefeliciteerd iedereen!

Dit is de derde keer dat ik een troostprijs heb gewonnen en daarom wil ik mijn prijs ook afstaan aan een andere deelnemer. :Y Ik weet niet of Joriz dit misschien wilt regelen of dat ik zelf iemand mag loten/uitkiezen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik wist bijna zeker dat het New York was, want er was toen iets met de Twin Towers en Rockstar games. Maar blijkbaar toch niet..

Dat er in GTA3 bijna een missie was gekomen die afgeleid is van de twin towers betekent niet dat het kantoor van North er zit. Zou wel lekker zijn, raak ik mn bank pas kwijt in Holywood, heb ik daar ineens een gave villa met uitzicht op de stad :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...