Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto V in het echt!


gallery_1_5_19206.jpg

Chumash, Los Santos & Malibu, Los Angeles

Dave, de eigenaar van de nieuwe GTA fansite GTAist heeft weer wat cools gemaakt. Eerder maakte hij een mega kaart van GTA5 waarbij opeens ook de steden San Fierro en Las Venturas er ook op staan. Al is het goed Photoshop werk van een fan, werd deze kaart door diverse media als echt aangezien.

Nu heeft hij weer wat cools gedaan. Dave woont namelijk in Los Angeles, de stad waar Los Santos op is gebaseerd. Hij had wat dagen tijd over en heeft zijn fototoestel gepakt. Hierbij heeft hij geprobeerd bekende gebouwen en locaties exact hetzelfde te fotograferen als ze er in GTA5 uitzien. Het resultaat mag er zijn. Op zijn website heeft hij het resultaat zo gemaakt dat je tussen de foto en de ingame screenshot kan sliden. Tevens houdt hij in de echte foto steeds zijn iPhone vast en in GTA5 natuurlijk zijn iFruit. blij.gif

Complimenten dus aan Dave voor deze super mooie vergelijking en tevens natuurlijk aan Rockstar Games voor het zo goed geparodieerd nabouwen van Los Angeles.

Alle foto's van Dave zijn te bekijken op GTAist.com

gallery_1_5_19096.jpg

Biltmore Hotel in Downtown Los Angeles.

Ben je ook een leuk GTA of R* nieuwtje tegen gekomen of werk je zelf aan wat bijzonders wat je met iedereen wilt delen? Laat het me dan weten zodat het ook in het nieuws komt. smile3.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het zijn interessante en boeiende foto's. Gelukkig kan ik nog maar net het verschil zien tussen real en game.

Rockstar heeft een geweldig product voor ons voorgeschoteld, en met de PC release moet de game er nog stukken beter uitzien! :D

Bewerkt: door bountyskull_10

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hmm, het kerkje uit Morningwood ziet er eigenlijk interessanter uit dan diens wereldse tegenhanger.

Die kaart; damn hoe lang zal het dan wel niet duren om van de ene naar de andere kant van de map te komen.

Ach, in theorie hoogstens een klein kwartiertje. Afhankelijk per voertuig natuurlijk zoals altijd.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Die map had ik al eens gezien, blijft imposant. De foto's zijn erg leuk. Hij heeft het voordeel dat hij uit de buurt komt, ik kan helaas niet even die kant op om ze te maken. Maar het zijn mooie vergelijkingen geworden, wat maar weer eens aangeeft hoezeer Rockstar zijn werelden baseert op de realiteit.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hmm, het kerkje uit Morningwood ziet er eigenlijk interessanter uit dan diens wereldse tegenhanger.

Die kaart; damn hoe lang zal het dan wel niet duren om van de ene naar de andere kant van de map te komen.

Ach, in theorie hoogstens een klein kwartiertje. Afhankelijk per voertuig natuurlijk zoals altijd.

Nou een kwartier om naar de andere kant van de map te rijden vind ik veel tijd. Dan is het echt een game voor mensen die teveel tijd hebben.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...