Jump to content
Joriz

De mooiste next-gen GTAV Snapmatics!


Op de PlayStation 4 en Xbox One blijven leden van ons forum maar de snapmatics functie in Grand Theft Auto V gebruiken. De next-gen versie van GTAV ziet er soms verbazingwekkend uit dat je bijna denkt dat het echte foto's zijn. Daarom dus tijd voor een fantastische selectie van het de mooiste snapmatics uit het "Je mooiste Snapmatic-Kiekjes"-onderwerp op ons forum van afgelopen weken. Complimenten dus aan de makers. static.gif

Deze onderstaande mooie snapmatics doen mij echter ook afvragen of we met de PC versie van GTA5 snapmatics kunnen maken die niet meer van echt te zijn onderscheiden. Op 24 maart 2015 komt Grand Theft Auto V namelijk eindelijk naar de PC, waarbij het spel op nog hogere resolutie speelbaar is. Ik kijk er echt naar uit wat voor mooie en bijzondere snapmatics er dus in de toekomst nog gaan komen. :)



gallery_1_5_58411.jpg

Deze regen snapmatic van indo1991 lijkt net een echte foto!

gallery_1_5_111853.jpg

skullz-000 spotte in de natuur een drinkend hertje

gallery_1_5_84041.jpg

Platypus fotografeerde de skyline van Los Santos

gallery_1_5_14359.jpg

GolfG60 speelde met belichting en schaduw terwijl hij zijn Hotknife fotografeerde.

gallery_1_5_45373.jpg

Shopke spotte in de Vanilla Unicorn deze man die blijkbaar genoot van het uitzicht.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

De foto's ogen wat anders dan anders, maar dat is ook wel eens leuk. Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik de filter bij Skulz' foto zo geslaagd vind en de snap van indo1991 lijkt wat te missen, maar over het algemeen zijn het weer toffe plaatjes. Vooral die van Golf is fantastisch.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...