Jump to content

start point op een container


asijmons

Recommended Posts

Dat noemen ze

Modddddzzzzzzzz

:7

Zoals Votair al zei, het is inderdaad dankzij een "glitch" dat je dit kunt doen. Er zijn verscheidene tutorials te vinden op Youtube. Het is echter wat tricky, want het vergt veel geduld. Heb dit zelf al eens geprobeerd en moet zeggen dat mijn console/GTA het niet aangenaam vond, met FPS-drops tot 5 fps :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ach helemaal niet waar mensen.

Met l3 en r3 kun je tegenwoordig gewoon objecten in de lucht plaatsen.

L3 is object omhoog r3 is object omlaag.

Als je dan een spawnpoint op die container wil plaatsen zet je eerst een spawnpoint op de grond, die klik je dan weer aan om hem te verplaatsen en dan kun je hem op de container zetten.

Doodsimpel.

En als je dan bv de container weghaalt dan val je uit de lucht als de deathmatch start ;)

Bewerkt: door larfje94
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Startpoint of spawnpoints plaatsen zal wel ongeveer hetzelfde zijn.... volledige loopings maken lukt me en die zijn niet zo gemakkelijk,... maar die freaky startpoints krijg ik maar niet op die container. Kan iemand me helpen aub???

grtz motsinator

Link to comment
Delen op andere websites

Startpoint of spawnpoints plaatsen zal wel ongeveer hetzelfde zijn.... volledige loopings maken lukt me en die zijn niet zo gemakkelijk,... maar die freaky startpoints krijg ik maar niet op die container. Kan iemand me helpen aub???

grtz motsinator

Volgens de video's moet je startpoint eerst op de grond plaatsen, terug opnemen en plaatsen op een container omhoog.... maar dit lukt nog steeds niet..... iemand please????

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Voldoende containers plaatsen zodat de startpoint ook past. Dan startpoint op grond en daarna op container plaatsen.

Maar meestal maken ze eerst een small grid (cycles) startpoint om ruimte en containers te besparen. Dan sla je die race op en ga je uit de creator. Dan laad je die race weer en verander je alleen de voertuigklasse. Op die manier creeer je een small grid voor bv superklasse terwijl het eigenlijk niet kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Voldoende containers plaatsen zodat de startpoint ook past. Dan startpoint op grond en daarna op container plaatsen.

Maar meestal maken ze eerst een small grid (cycles) startpoint om ruimte en containers te besparen. Dan sla je die race op en ga je uit de creator. Dan laad je die race weer en verander je alleen de voertuigklasse. Op die manier creeer je een small grid voor bv superklasse terwijl het eigenlijk niet kan.

Ik bedoel niet een checkpoint/startpoint voor een race... dat is niet moeilijk, ik heb al een hele hoop races gemaakt... kben echter bezig aan een lts, maar ik krijg mn mannetjes/startpoint niet op een container...

Link to comment
Delen op andere websites

Oh ok. Dat kan met de drag en drop techniek.

Je plaatst een spawnpoint op de grond en pakt hem op. Dan richt je de camera zo dat hij blauw en plaatsbaar is op de grond en als je hem iets naar achter sleept hij paars op de container in de lucht komt.

Als je hem dan van de grond naar de container sleept druk je snel op plaatsen.

Een beetje zoals je het verticale deel van de looping maakt maar dan met een spawnpoint ipv een ramp.

Om te voorkomen dan je de spawnpoints te ver aan de rand krijgt zet je eerst nog een container of zoiets midden bovenop je platform om dan de drag en drop techniek op die container uit te voeren. Als je de spawnpoints geplaatst hebt haal je dan die container weg. Dan vallen de spelers bij de start alleen een metertje uit de lucht.

Hier is wel een filmpje met wat tips

Link to comment
Delen op andere websites

Oh ok. Dat kan met de drag en drop techniek.

Je plaatst een spawnpoint op de grond en pakt hem op. Dan richt je de camera zo dat hij blauw en plaatsbaar is op de grond en als je hem iets naar achter sleept hij paars op de container in de lucht komt.

Als je hem dan van de grond naar de container sleept druk je snel op plaatsen.

Een beetje zoals je het verticale deel van de looping maakt maar dan met een spawnpoint ipv een ramp.

Om te voorkomen dan je de spawnpoints te ver aan de rand krijgt zet je eerst nog een container of zoiets midden bovenop je platform om dan de drag en drop techniek op die container uit te voeren. Als je de spawnpoints geplaatst hebt haal je dan die container weg. Dan vallen de spelers bij de start alleen een metertje uit de lucht.

Hier is wel een filmpje met wat tips

*filmpje*

Ik ben al heel blij met je reactie... ik ken dit filmpje... maxtorque is de beste qua tutorials... door hem kan ik coole loopings maken. Door de late reactie hier, heb ik al 2 weken niet meer geprobeerd mn lts af te maken ivm deze startpoints (geen spawnpoints)... Heb veel werk gestoken in nieuwe races... #motsinator (voor mensen die nieuwe uitdagende races willen proberen ;-) ) maar ik ga dit weekend deze techniek ivm startpoints nog eens proberen.

Merci voor de hulp

grtz motsinator

>>> Door ERRWINS: Wanneer je reageert op een bericht met een filmpje, graag even het filmpje eruit halen. Zo houden we alles netjes :tu:<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Het lukt... me so happy :tu::*D:dans: ... binnenkort nieuwe lts... Everything vs Everything (ps3) ... thx larfje94... je hebt er me weer doen in geloven

grtz motsinator

Bewerkt: door motsinator
Link to comment
Delen op andere websites

Ja bij de 1a laatste update kon het ook niet meer maar omdat alle creators begonnen te klagen hebben ze het maar weer gemaakt zoals het was.

En ze hebben beloofd om al die creator glitches ook gewoon mogelijk te maken om het nog makkelijker te maken.

Maar geen probleem man, ik zie graag dat mensen met de creator bezig gaan. Kan er zelf ook uren mee bezig zijn. Dus als ik kan helpen doe ik dat graag.

Ook al vind ik een door iemand gecreate creatie geen reet aan, dan krijgt hij van mij nog een like omdat ik weet hoeveel moeite hij er voor heeft gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen beseffen idd niet hoeveel uren werk erin kruipt... maar toch... puur voor mezelf wil ik geen halfafgeleverd werk te maken dus ik ben streng voor mezelf...

Ondertussen ben ik lvl 300 voorbij.. dus in gta heb ik zowat alles gehaald. Nu amuseer ik me door zelf dingen te maken. Uiterst boeiend maar weinigen hebben het geduld ervoor ;-)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...