Jump to content

[Stelling] 2015 wordt een goed jaar voor Rockstar Games


thebig

Recommended Posts

Week 8

2015 werd meteen gestart met een nieuwe Stelling van de Week, maar bijna was het goede voornemen om op regelmatige basis een stelling te posten al in het water gevallen. Want wat vliegt de tijd: we zitten al anderhalve maand verder! Dringend tijd voor een nieuwe stelling!

We hebben dit jaar toch al een paar mooie nieuwe games mogen ontvangen en er staan nog een heleboel pareltjes in het verschiet. Opvallende afwezige tussen de lijstjes van uitgevers is Rockstar Games. Al enkele jaren leek Rockstar een vast stramien te hebben aangenomen om elk jaar een game te publiceren. Met GTA V als laatste game werd 2014 overgeslagen. Sterker nog: het is al meer dan een jaar (!) geleden dat er überhaupt informatie over een nieuwe game is vrijgegeven. Vandaar een simpele stelling die toch zo moeilijk is:

"2015 wordt een goed jaar voor Rockstar Games"


Zelf nog een interessante stelling? Twijfel dan zeker niet een berichtje te sturen naar @Visser23 of @thebig.

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt er een beetje aan of Rockstar meer informatie geeft over Agent en/of released. Weet zo uit mijn hoofd niet of er nog andere games op de planning staan. Zo niet krijgen ze toch wel een goed jaar met de release van V op PC.

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Het enige wat komt is GTA5 op de PC. Als het echt een goed jaar moet zijn zou het meer een game verwachten welke ook nog op consoles uitkomt en iets anders is dan wat we de afgelopen 2 jaar hebben gehad.

Vergeet de heists niet die iedereen 2 jaar sinds de release wilt spelen :)

Ik denk dat het wel een goed jaar wordt maar niet zo goed als 2014.

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeet de heists niet die iedereen 2 jaar sinds de release wilt spelen smile3.gif

Wat een gratis DLC is, en dus een meerkost voor Rockstar Games. Het is niet alsof een hoop mensen ineens GTA V gaan kopen omdat die mottige heists er eindelijk in worden gezet. GTA V is oud. Face it. Ik durf zelfs te beweren dat een hoop PC gamers het spel niet eens meer zullen gaan halen. Anderhalf jaar na de consoles releasen doe je gewoon niet als je nog enige waardigheid wilt behouden bij de PC community.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals voorgaande jaren zal dit sowieso een vrij goed jaar voor Rockstar worden. Mede doordat GTA V voor de PC wordt uitgebracht.

En er zijn verscheidende titels die nog niet eens bekend zijn gemaakt. Hopelijk vertelt R* binnenkort wel daar meer over :)

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar brengt natuurlijk wel GTA V naar de pc, maar verder hebben ze niet echt een grote game die ze dit jaar gaan uitbrengen. Ten minste, die is nog niet aangekondigd. :engel: Misschien komt er wel weer een ios/android game, zoals Liberty City Stories omdat die inmiddels bijna 10 jaar geleden is uitgegeven (25 oktober 2005). Nou denk ik wel dat die veel verkocht gaat worden, maar ik zelf loop niet echt warm voor mobiele games die eerder voor de pc ontwikkeld zijn zoals dus GTA. Het zal mij benieuwen wat rockstar dit jaar allemaal gaat doen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dan ook zelf maar even mijn mening geven.

Op financieel vlak gaat R* dit jaar zeker de bal niet misslaan: de heists komen eraan, de PC-versie ook en met een beetje geluk krijgen we nog een uitbreiding van de single player erbij. Dat gaat zeker de nodige centjes opleveren.

Op vlak van games weet ik het dan niet weer niet zo goed. Want ja: GTA V is niet echt een nieuwe game meer. We hadden altijd wel een sterk vermoeden dat het ging komen voor de PC, de vraag was alleen wanneer. De SP-DLC en Heists idem. Dan is het alleen nog de vraag of daar ook nog iets extra bijkomt. Het moge duidelijk zijn dat GTA V de game is waar R* tot nog toe het meest tijd en moeite in heeft gestopt. Het is onderhand anderhalf jaar geleden, maar er worden nog steeds dingen bijgevoegd. Is er dan nog wel tijd voor een nieuwe game?

Ik zie het dit jaar niet gebeuren alleszins. Ik verwacht toch wel een aankondiging voor een nieuwe game volgend jaar. Welke dat dat dan mag zijn? Misschien eindelijk Agent, al hoop ik stiekem op een nieuwe in de Red Dead-reeks of zelfs een compleet nieuw concept.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...