Jump to content

Wat vind jij van de Cash Cards?


Michael

Recommended Posts

Whale_Shark-cashcard.jpg

Er is nogal veel commentaar op de Cash Cards die Rockstar Games heeft toegevoegd in Grand Theft Auto Online. Met deze mogelijkheid kan je in een snel tempo geld krijgen wat niet gehackt is. Hier tegenover moet je natuurlijk wel een echt geld bedrag betalen. Wat vind jij van de Cash Cards? Vind je het maar onnodig of vind je dat het maar iets is wat Rockstar Games veel geld kan opbrengen?

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de ene kant vind ik het best wel handig. Vooral als je iets duurs wilt kopen, terwijl je allang niet zoveel GTA Online speelt.

Zoals eerder gezegd moet je in het begin veel dingen Unlocken, en dan hebben die Shark-Cards niet zoveel nut.

Kortom: Je kan als beste veel GTA Online spelen waardoor je geld en RP verdient, waardoor je rank stijgt.

En Shark-Cards zijn alleen voor het uiterste bedoelt (o.a door niet teveel tijd voor GTA Online).

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, er zijn ook mensen die mooie auto's et cetera willen, terwijl ze geen tijd of zin hebben om er lang voor te werken. Voor die mensen bieden Cash Cards een goede oplossing. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom er zoveel kritiek op die Cards is. Mensen die willen betalen, betalen er in mijn ogen immers de hoofdprijs voor. Je kunt kiezen om er een groot bedrag aan uit te geven, maar je bent niets verplicht.

Link to comment
Delen op andere websites

hoewel ze wel erg duur zijn vind ik ze op zich wel goed, als mensen niet willen glitchen of missies willen spelen is het wel handig en ik geloof ook dat dat een reden is dat alle dlc tot nu toe gratis is geweest.

maar vind wel dat ze ze wel wat goedkoper mogen maken

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een slecht iets, omdat glitchen en vooral money glitchen hierdoor erg hard gestimuleerd wordt.

Ik heb ook wel eens Shark Cards gekocht, maar het is best absurd dat je voor een Buzzard van 1,75 mil ingame, een keer 500k en een keer 1,25 mil moet kopen.

Wat samen meer dan 20 euro is geloof ik, is best absurd voor een helikopter ingame.

En dan nog niet gesproken over de absurd dure DLC wagens, die pas absurd duur werden toen de Shark Cards in gebruik werden genomen.

Als je een beetje op wilt bouwen, met de huidige prijzen, moet je dus gewoon minimaal de 8 miljoen sharkcard kopen, en eventueel zelfs 2 keer of als je heel gek doet, 3 keer.

Ik heb in totaal 14 miljoen 'verdiend', maar mijn garage staat alles behalve vol met adders, of een hangar vol vliegtuigen, ik heb geen eens een vliegtuig of heli.

En om eerlijk te zijn, ik heb behoorlijk veel geld geglitched, en ben nog nooit gereset.

Ik heb nog nooit geld gekregen van een hacker, maar waarom zou ik echt geld uitgeven als glitchen ook gewoon kan.

Ik zou overigens graag missies doen als die fatsoenlijk zouden uitbetalen, heb toen iedere cent voor mijn Super Diamond verdiend met Potshot.

Ding kostte 250k en nog eens 150k aan upgrades, komt neer op toen 50x potshot, incl laadtijden zit je op 10 minuten per keer, komt neer op ruim 8 uur Potshot doen.

Als je dan vergelijkt wat je in 8 uur verdiend in het echte leven, dan is zo'n shark card hartstikke goedkoop, maar het is gewoon uitbuiten naar mijn mening.

Vooral te bedenken dat EFLC toentertijd 30 euro kostte, en vergelijk dat met wat we nu betalen voor een sharkcard en wat we daarmee krijgen....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vet veel shark cards gebruikt omdat ik weinig tijd en zin heb om missies achter elkaar te doen. En ik werk er keihard voor. Ik doe niet aan roken, drugs of drank. Je hebt mensen die doen het allemaal tegelijk en zitten op een bank met een uitkering en kopen miljoenen aan shark cards voor hun gta online. Ik werk ervoor. Dus ik vind het best, zolang ik het niet te gek maak. Misschien eens per week een 5 ton kaartje aanschaffen. Das misschien 40 euro per maand. Maar daar heb ik nu wel 30 mooie auto's voor, buzzard, tank en 3 mooie appartementen. Ben het nu even zat omdat ik nu alles heb dus kan nu lekker freeroamen. Straks als de heists er komen en er misschien een 4e appartement komt (MISSCHIEN!) en nieuwe uitbreidingen en het kost duur ga ik weer een aantal shark cards kopen. Werk er keihard voor.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt mensen die doen het allemaal tegelijk en zitten op een bank met een uitkering en kopen miljoenen aan shark cards voor hun gta online.

Ja, dat hoor je vaak. Uitkeringsgerechtigden die hun geld uitgeven aan shark cards in GTA V, 't is een echte plaag. De overheid zou er iets aan moeten doen!

Ik werk ervoor. Dus ik vind het best, zolang ik het niet te gek maak. Misschien eens per week een 5 ton kaartje aanschaffen. Das misschien 40 euro per maand. Maar daar heb ik nu wel 30 mooie auto's voor, buzzard, tank en 3 mooie appartementen.

Die 40 euro per maand heb jij wel wijs geinvesteerd, hoor. 30 mooie auto's in GTA Online, ik denk dat de vrouwen niet van jou af kunnen blijven.
Werk er keihard voor.

https://en.wikipedia.org/wiki/Angry_white_male Bewerkt: door ThunderDuck
Link to comment
Delen op andere websites

Een cynische poging van een geldbelust bedrijf om meer geld uit de zakken van haar fans te wringen.

Dus jij hebt liever dat mensen die geen tijd hebben om het veel te spelen gewoon niks kunnen kopen?

Je moet juist maar blij zijn dat ze er zijn. En hoewel ze een beetje duur zijn, zal jouw beschrijving niet de eerste prioriteit geweest zijn van R*.

Ik vind het een slecht iets, omdat glitchen en vooral money glitchen hierdoor erg hard gestimuleerd wordt.

Nou nee, juist niet. Zonder Shark Cards is er toch geen andere mogelijkheid om aan geld te komen zonder veel te gamen? > Glitchen.

Door de Shark Cards is er wel een mogelijkheid om aan geld te komen zonder veel te gamen. Dus zullen mensen minder snel gaan glitchen.

Amen

Link to comment
Delen op andere websites

Dus jij hebt liever dat mensen die geen tijd hebben om het veel te spelen gewoon niks kunnen kopen?

Als je een spel niet wil spelen dan hoeft dat geen geld te kosten. Je kunt het spel simpelweg niet kopen, dan speel je het niet én dan heb je al het geld nog dat je anders aan shark cards zou hebben uitgegeven. :tu:

Maar even serieus, als je 40 euro in de maand wil uitgeven aan virtuele bezittingen (:7) dan moet je dat vooral doen. Ik denk alleen dat je veel leukere dingen met 40 euro kunt doen dan het uitgeven aan een auto in een spelletje, waar je uiteindelijk niets aan hebt.

Je moet juist maar blij zijn dat ze er zijn.

Nee, dat ben ik niet. Shark cards verpesten de leerstelling die centraal staat aan spelletjes: degenen die goed zijn in een spel of er veel tijd in steken worden daarvoor beloond.

En hoewel ze een beetje duur zijn, zal jouw beschrijving niet de eerste prioriteit geweest zijn van R*.

Als R* wilde dat GTA V toegankelijk was geweest voor mensen die geen tijd hebben om het te spelen dan zouden ze het verdienen van geld makkelijker gemaakt hebben, niet peperdure pay-to-winsystemen ingebouwd hebben in het spel.

Amen

in nomine patris et filii et spiritus sancti
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...