Jump to content

Wat vind jij van de Cash Cards?


Michael

Recommended Posts

Dus jij hebt liever dat mensen die geen tijd hebben om het veel te spelen gewoon niks kunnen kopen?

Als je een spel niet wil spelen dan hoeft dat geen geld te kosten. Je kunt het spel simpelweg niet kopen, dan speel je het niet én dan heb je al het geld nog dat je anders aan shark cards zou hebben uitgegeven. :tu:

Maar even serieus, als je 40 euro in de maand wil uitgeven aan virtuele bezittingen ( :7) dan moet je dat vooral doen. Ik denk alleen dat je veel leukere dingen met 40 euro kunt doen dan het uitgeven aan een auto in een spelletje, waar je uiteindelijk niets aan hebt.

Oke, huh? Ik heb t' over mensen die het wel willen spelen, maar geen tijd hebben.

Je moet juist maar blij zijn dat ze er zijn.

Nee, dat ben ik niet. Shark cards verpesten de leerstelling die centraal staat aan spelletjes: degenen die goed zijn in een spel of er veel tijd in steken worden daarvoor beloond.

Tja het is een afweging. Het moet leuk blijven maar als je niks kan kopen omdat je te weinig tijd hebt om geld te verdienen dan is het niet leuk.

En hoewel ze een beetje duur zijn, zal jouw beschrijving niet de eerste prioriteit geweest zijn van R*.

Als R* wilde dat GTA V toegankelijk was geweest voor mensen die geen tijd hebben om het te spelen dan zouden ze het verdienen van geld makkelijker gemaakt hebben, niet peperdure pay-to-winsystemen ingebouwd hebben in het spel.

Je moet een spel altijd proberen voor zoveel mogelijk mensen interresant proberen te houden. Ik denk dat ze er bij R* met deze manier dat het beste gedaan hebben. Als ze zouden doen wat jij zegt, dan is het voor de no-lifers snel uitgespeeld en zit er geen uitdaging meer in het spel.

Ik denk dat er al met al te veel wordt gezeurd op de Cash Cards. Er zijn ergere dingen.

Het wordt wel een hele lange post zo :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

waarom zeuren over shark cards? Tot nu toe zijn alle DLC's gratis geweest. Ik speel al meer dan een jaar geen enkele andere game meer, waar ik eerst minimaal 1 game per maand kocht. Het is goed dat het er is. Geen problemen mee...

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb er geen problemen mee. ik heb zelf 2 shark cards gebruikt. en waarom zo zeuren erom. rockstar heeft het erin gezet en zal het echt niet verwijderen hoor. ik speel zelf niet veel maar nu ik 2 appartementen heb en 1 garage vind ik het wel goed. het geld voor de auto's haal ik wel bij elkaar door te gamen dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt mensen die doen het allemaal tegelijk en zitten op een bank met een uitkering en kopen miljoenen aan shark cards voor hun gta online.

Ja, dat hoor je vaak. Uitkeringsgerechtigden die hun geld uitgeven aan shark cards in GTA V, 't is een echte plaag. De overheid zou er iets aan moeten doen!

Ik werk ervoor. Dus ik vind het best, zolang ik het niet te gek maak. Misschien eens per week een 5 ton kaartje aanschaffen. Das misschien 40 euro per maand. Maar daar heb ik nu wel 30 mooie auto's voor, buzzard, tank en 3 mooie appartementen.

Die 40 euro per maand heb jij wel wijs geinvesteerd, hoor. 30 mooie auto's in GTA Online, ik denk dat de vrouwen niet van jou af kunnen blijven.
Werk er keihard voor.

https://en.wikipedia...ngry_white_male

LOL!!!! HAHAHAHAHA :cab: :cab: :cab:

Yo ThunderDuck. Alles goed?? :puh: :P :puh:

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Hoe denken jullie er nu over?

 

Ik heb Online altijd gemeden, omdat ik een hekel heb aan spellen waarbij je jezelf "omhoog kunt kopen". Wil dan liever aan het begin een bedrag neertellen, eventueel voor dlc betalen, maar thats it. Zo is het een fair level playing field voor iedereen: het gaat alleen om inzet en kunde. Hoe ervaren jullie dit nu? 

Link to comment
Delen op andere websites

Same. Ik ben totaal geen fan van het pay to win gebeuren in games. In GTA Online is het meer pay to play geworden. Als je maar genoeg geld hebt, oftewel cash cards koopt, kan je de grootste lol beleven. Ditzelfde geldt overigens ook voor de spelers die glitches gebruiken om aan geld te komen en waarschijnlijk nooit gepakt worden. Ik heb beide nog nooit gedaan. Zowel geen cash card gekocht of een glitch gebruikt om geld te krijgen. 

 

Ik heb GTA Online ontzettend lang met plezier gespeeld. Tot een zeker moment dat er telkens grote DLC uitkwamen waarvan de inhoud super duur werd. Het is gewoon niet bij te houden, zeker als je dit met privézaken of andere games moet combineren. Neem nu bijvoorbeeld de Import/Export DLC waar super vette voertuigen bij zaten. Je moet een kantoor bezitten, vervolgens een voertuig warenhuis kopen, vervolgens de auto in kwestie zelf kopen. Reken maar uit. Als je niks hebt moet je als beginnende speler zo'n 8+ miljoen ophoesten. Ga dat maar eens verzamelen tijdens het spelen, je bent weken bezig. Of je moet voor €75 snel een cash card kopen... Een prijs die hoger ligt dan het spel zelf :bonk:

 

Maar goed. Het zal toch niet veranderen want er zijn genoeg spelers die gebruik maken van de cash cards. Ik denk dus ook niet dat Rockstar de formule gaat aanpassen. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het echt om te huilen dat de Shark Card van 75 euro op nummer vijf staat bij de best verkochte producten op Steam. Rocket League (dat op nummer 7 staat in die lijst) is 5,6 miljoen keer gekocht. Dat wil zeggen dat er méér dan 5,6 miljoen Megalodon Shark Cards verkocht zijn. Dat is ruim 420 miljoen euro winst. En dat is alleen voor de duurste optie en alleen voor de Steam versie van het spel. Nee, de DLC's zijn absoluut niet gratis. Het feit dat jij er misschien niks voor betaalt doet niets af aan het feit dat de vele naïeve spelers die Shark Cards kopen er wel degelijk voor betalen. En zolang deze cirkel in stand gehouden wordt zullen de halfslachtige updates blijven komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...