Jump to content
Joriz

PC versie voor GTA5 weer uitgesteld! Heists komen op 10 maart!


gallery_1_5_96370.jpg

Rockstar Games blijft er maar mee bezig. Leek GTA5 nog even snel naar de PC te komen staat de release datum van de PC versie nu op 14 april! traantjes.gif

Online Heists

Om te beginnen met goed nieuws: Er is eindelijk een release datum voor de GTA Online heists. De heists komen op dinsdag 10 maart naar de PlayStation 3, Xbox 360, PlayStation 4 en Xbox One en dus op 14 april naar de PC. Rockstar Games zal de komende weken nog meer bekend gaan maken over de heists. Al weten we al dat deze gratis DLC voor GTA Online vijf grote spannende roven zal bevatten die in totaal opgebouwd zijn uit twintig kleinere missies. Daarnaast brengt de heists nog diverse coole nieuwe voertuigen en wapens naar GTA Online

GTAV for PC

Dan het slechte nieuws: De release datum van Grand Theft Auto V voor de PC staat nu op dinsdag 14 april 2015. Rockstar Games biedt natuurlijk zijn excuses aan, maar blijkbaar kost het polijsten nog veel langer dan verwacht. Als heel klein goedmakertje krijgen alle spelers die het spel hebben gereserveerd wel GTA$ 200,000 in GTA Online extra cadeau, wat het totaal wat je aan gamegeld krijgt richting de anderhalf miljoen dollar brengt.

Volgens Rockstar Games is de PC versie van GTA5 de meest grafische en technische geavanceerde versie tot nu toe en kost het blijkbaar tijd om het op zo'n groot aantal verschillende hardware werkende laten krijgen. De PC versie krijgt namelijk het volgende wat consoles nu niet kunnen:

  • 1080p 60 fps resolutie
  • 4K resolutie ondersteuning (Ultra HD)
  • 3 monitor ondersteuning
  • NVidia 3D Vision (spelen met 3D-bril of 3D scherm)
  • Rockstar Editor waarmee je zelf filmpjes kan maken, bewerken en daarna uploaden naar Rockstar Social Club en YouTube.

De komende weken zal Rockstar Games ook nog meer bekend maken over de PC versie.

Om ons huilende fans nog een beetje blij te maken heeft Rockstar Games nu wel elf nieuwe screenshots van de GTA Online heists gepubliceerd.

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik vind het erg teleurstellend dat Rockstar het opnieuw uitstelt. Het riedeltje over het polijsten van de game geloof ik allang niet meer in; hier zit een hele marketingstruc achter met betrekking tot de heists. De vorige keer dat het uitgesteld werd was slechts twee weken voor de releasedatum destijds als ik mij goed herinner. Normaliter ligt een game dan allang bij de drukker om de vele dvd's te produceren en distribueren. Noem dan gewoon geen releasedatum als je er toch niet aan kan houden. Tevens is het de vraag in hoeverre de game nog te polijsten is. Het spel zelf is al anderhalf jaar uit voor de vorige generatie consoles en werkt dus, en van die geweldige "4K graphics" is het maar de vraag hoe veel mensen dat kunnen draaien. Ik zie heel veel mensen hun pre-order annuleren en het wekt echt geen vertrouwen naast de heists die ook nog altijd niet uit zijn. Al dit gedoe zorgt er bij niet voor dat ik de game alleen maar nog meer wil hebben, integendeel; ik zal hem dan ook pas na de release in een aanbieding aanschaffen of iets dergelijks. Ik ben groot fan van GTA, maar op dit moment ben ik helemaal klaar met Rockstars manier van werken (meer in-game geld bij een pre-order als tegemoetkomertje, jeej!) en heb gelukkig genoeg andere games om mij te vermaken de komende maanden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat 4K gedoe is niets anders dan enkel marketingbullshit. Er is tot heden geen een enkele GPU dat de recente games op 2160p/60 op max settings.

Daarvoor moet je meerdere GPU's aanschaffen en het is de vraag of GTAV wel SLi/CF steunt of niet.

En verder ben ik er helemaal klaar mee met R*. De hype is gewoon totaal verdwenen, het boeit me helemaal niets meer.

Zal het ieder geval wel tweedehands proberen te verkrijgen ivm online/onlineDLC's en zo.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En verder ben ik er helemaal klaar mee met R*. De hype is gewoon totaal verdwenen, het boeit me helemaal niets meer.

En toch reageer je op elk nieuwstopic over V, zelfs meerdere keren. Als het je werkelijk niets boeit, hoe kan het dan zijn dat je blijft terugkomen om elke keer hetzelfde te melden? Ik kan de irritatie zeker begrijpen, maar de attitude (en dit is echt niet alleen bij jou, dus ervaar het ook niet zo) van "het boeit me niets meer!" voelt met elke post meer geforceerd.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En verder ben ik er helemaal klaar mee met R*. De hype is gewoon totaal verdwenen, het boeit me helemaal niets meer.

En toch reageer je op elk nieuwstopic over V, zelfs meerdere keren. Als het je werkelijk niets boeit, hoe kan het dan zijn dat je blijft terugkomen om elke keer hetzelfde te melden? Ik kan de irritatie zeker begrijpen, maar de attitude (en dit is echt niet alleen bij jou, dus ervaar het ook niet zo) van "het boeit me niets meer!" voelt met elke post meer geforceerd.

Ik mag toch wel aangeven wat ik ervan vind? Daarom reageer ik en als iemand er problemen mee heeft: doorscrollen.

En nee, ik ga GTAV PC wel verkrijgen maar tweedehands. Dus ik zal wel aan GTAV PC komen, alleen niet in de winkel.

Het is een hoop gedoe met al dat uitstellen en ik had wél GTAV PC gepre-orderd maar R* vindt het nodig om het weer te verkloten.

En vraag me ook serieus af of het een PS4 port is of dat ze het "daadwerkelijk" aan het "polishen" zijn maar dat betwijfel ik.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...