Jump to content

FC Basel Story


KoningJesper

Recommended Posts

Sowieso kampioen worden, maar mijn lange termijns doel is natuurlijk EL winnen/ver komen in CL ;)Baselers? Ja ik kon niet vinden hoe ze heetten :puh::7

EDIT:

post-136417-0-34015500-1424901274.png

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Was een tijdje geleden in Zwitserland en ben toen bij een wedstrijd geweest en vond dat toen best leuk.

Buiten dat lijkt het me een hele uitdaging. Ze zitten in de KO van de CL in het echt, hebben een goede filosofie, mooie selecte met een combinatie van ervaring (Strelen, Frei, Samuel) en best wat talent. Het lijkt me best leuk om ze proberen naar de Europese top te brengen. En ik ben fan van ze

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke vorm, die teletekst is ook chill. Goed werk Jesper!

Samuel speelt daar volgens mij ook (die van inter) en Yapi Yapo vroeger ook! Haal hem terug als je kan die naam alleen al is geweldig en hij is eigenlijk best wel een goede middenvelder

Link to comment
Delen op andere websites

post-136417-0-89180000-1425232007.png

Even dit hierboven leesbaar gemaakt :7

FC Basel is woensdagavond hard onderuit gegaan tegen Bayern Munchen. In de Allianz Arena was de Duitse kampioen met 5-1 te sterk voor hun Zwitserse collega's. Arjen Robben was matchwinner met drie doelpunten.

Terwijl Basel inzakte, begon Bayern Munchen flitsend. Na ruim 20 minuten stond het al 2-0. Robben werd aangespeeld door Alonso, had weinig ruimte, maar schoot feilloos binnen. Tien minuten later schoot Alaba raak uit een vrije trap: 2-0. Basel probeerde wel en mocht ook komen van Bayern, maar echt grote kansen kwamen er niet voor de Zwitsers. Een schot van Calla net naast was het enige Zwitserse wapenfeit in de eerste helft. Bayern deed nog wel wat. Uit de kluts kwam de bal terecht bij Robben, hij passeerde een paar man en ronde bekwaam af: 3-0

Hattrick Robben

Na rust schoot Basel flitsend uit de startblokken. Frei had een knap schot, maar zag dat gestuit worden door Neuer. Calla kwam ook nog alleen voor de keeper, maar faalde een op een met de keeper. Vanaf de 60ste minuut nam Bayern het langzaam weer over. Lewandowski kopte op de lat en Schweinsteiger schoot op de paal. In de 71ste minuut maakte Robben de zijn hattrick compleet vanaf randje 16. prachtig in de kruising. Sio maakte nog wel een eretreffer, maar het werd nog erger via een snoeiharde kopbal van routinier Pizarro.

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...