Jump to content

Gezocht iemand die mijn zoontje kan leren modden etc.


rivolta

Recommended Posts

Ik zoek iemand die mijn zoontje de basis kan bijbrengen van modden en aanpassen van auto's etc. in GTA 5 online. Hij is pas 9, en mag natuurlijk helemaal dat spel niet spelen maar goed.....

Hoeft niet voor niets en handig als je in Brabant rondloopt ivm afstand. Stuur maar een pb' tje.

Ik weet niet of ik dat hier mag vragen maar dat hoor ik dan wel.

Link to comment
Delen op andere websites

De meeste voertuigen kunnen aangepast worden door in het spel een Los Santos Customs-garage te vinden en daar naar binnen te rijden. Hier is een kaartje met daarop alle plaatsen aangegeven waar de garages in het spel zijn te vinden. :)

Ik ga er niet vanuit dat u met 'modden' daadwerkelijk bedoelt "het spel zelf modificeren?" Ik ben daar niet zo in thuis, dus wellicht dat een ander lid mij hierop verbetert, maar voor zover ik weet vereist het behoorlijk wat technische kennis om zelfs maar een simpele mod te maken, zeker voor de console.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de console is het gebruiken van mods volgens mij legaal ook niet mogelijk.

Idd, maar buiten het forum kan ik er wel veel informatie over geven. Heb zelf ook een keer een Jailbroken PS3 gehad welke ik hardware matig heb moeten downgraden naar 3.55 en de CFW geinstalleerd etc. Was opzich simpel. Uurtje later kon ik gewoon weer gamen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gaat je geld kosten

Het is idd makkelijk, jammer dat het posten van firmwares etc verboden is.. ik zie joriz al in dit topic kijken.. ik denk dat er een slotje komt.

>>> Door Megadreams: Posts samengevoegd. Gelieve in het vervolg de "bewerken" knop te gebruiken.<<<

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Het praten erover is volgens mij niet verboden, het posten wel. En ik denk niet dat er een slotje komt omdat er echter onduidelijkheid is over de manier van modden wat bedoelt word. We weten namelijk niet of het legaal modden is, oftewel dingen gebruiken welke iedereen ook kan, LSC bijvoorbeeld, of over het modden van de game zelve, het geven van illegaal geld, godmode etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Een ding. Youtube xD

>>> Door Megadreams: knip<<<

miss ook nog ff een goede Mod menu zoeken die niet onder de update van nu zit.

>>> Door Megadreams: Het modden op de PS3 versie is verboden, we kunnen hier dan ook geen hulp voor bieden.<<<

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Voor de duidelijkheid; ik heb geen idee wat modden is ;-))

Mijn zoontje ziet dat sommigen online hun auto's kunnen laten vliegen, regenboog kleuren kunnen geven etc. Dat wil hij ook graag leren dus vandaar dat ik het hier maar eens vraag.

Ik zie niet in wat er illegaal aan het veranderen van een kleurtje zou kunnen zijn maar goed, ik heb ook geen idee.

Bedankt voor de reacties zover!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...