Jump to content

Is dit verder een normale GTA?


NandroDavids

Recommended Posts

Sinds eind vorig jaar heb ik GTA V voor de PS4, en zo af en toe speel ik 's een uurtje. Mede doordat ik het vrij weinig speel zit ik er nog niet echt lekker in, en heb ik meer het idee dat ik me door het spel moet worstelen dan dat ik echt GTA zit te spelen. Nu was daar gisteravond het dieptepunt: een zijmissie waarin ik aliens moest neerknallen met een minigun. Belachelijke missie natuurlijk, en iets waar ik totaal niet op zit te wachten. Zit er meer van dit soort ongein in, of is het verder wel een normale GTA die ik met plezier kan spelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is NORMAAL. dit dacht ik in het begin ook xD. Dus je hoeft je GEEN zorgen te maken, dit is omdat

micheal gaat drugje drinken wordt ie gek.

Dit is dus niet wat ie bedoeld :7

En ik zat ook niet op dit soort dingen te wachten... maar het is maar 2x gelukkig dat je van die vreemde dingen moet doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zitten inderdaad een aantal redelijk gekke missies en zijmissies tussen zoals de missie die Votair noemde. Als ik eerlijk ben zit het ''echte'' GTA gevoel ook wat minder in deze game, maar dat is denk ik grotendeels te danken aan de atmosfeer om het spel heen. De missies spelen verder wel als een echte Grand Theft Auto game, een aantal over the top missies daar gelaten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ow. ik snap je nu.

Zoals votair ook zegt je zal het met Trevor ook kunnen doen micheal & trevor zijn de enige die het doen, Franklin heeft ook zo'n missie maar dat is drugs ophalen niet snuifen. Verder zijn de rare missies side-missies dus een "?". Maar die met de aliens hoort bij de echte GTA V

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had hetzelfde gevoel als jou, Nandro. Ik heb me lang niet zo veel vermaakt met het spel, als dat ik met de andere GTA's deed. Daarom heb ik vorig jaar mijn PS3 met GTA V verkocht, het spel deed me gewoon niets. Ik vermoed dat het de leeftijd is.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze GTA is zoals gewoonlijk een beetje anders dan de GTA's, mede doordat R* de game een iets wat een andere karakter wou geven.

Gelukkig zijn het maar een paar missies waarbij je hallucineert, en waar aliens erin voorkomen. Ik speel het in ieder geval met veel

plezier en het is nog steeds 1 van de betere GTA's.

Bewerkt: door bountyskull_10
Link to comment
Delen op andere websites

Het hangt er een beetje vanaf wat je het liefst doet. GTA is voor mij een prima game door de vrijheid, levendigheid en de typische GTA-humor. Daarin is het echt een GTA ;)

De missie die jij opnoemt is inderdaad een ietwat non-GTA missie, maar voor mij is het spel niet opeens een flop. Het is maar een van de weinige matige zijmissies, vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...