Jump to content

Tegeleur gesteld in de gta online content creator...


KRAKELINGCATcarnage

Recommended Posts

Hoi allemaal, ik ben diep geteleurgesteld in de content creator van gta 5, Rockstar heeft een van de beste games ter wereld gemaakt, dankzij de story en online etc, en toen de content creator uitkwam, was ik heel erg blij om er dingen mee te kunnen maken, maar de laatste maanden heeft rockstar de content creator zo erg gelimiteerd dat ik het niet meer kan beschouwen als een content creator. Ik zal effe een voorbeeld geven:

Restricted Areas

Ik vind dat hele Restriced Areas ding nogal slecht, ik ben niet de eerste die dit vind maar de Restricted Area maakt het de gebruikers van de content creator gewoon nog onmogelijk om iets leuks of goeds ermee te maken, ze hebben alles wat echt een leuke plek leek om een deathmatch capture etc te maken gewoon verboden. Je kan bijvoorbeeld niet eens meer in de los santos airport of Fort Zencudo nog dingen plaatsen. Ben daardoor zwaar geteleur gesteld in rockstar.

Test Modes in de Gta Race creator mode

Deze klinkt mischien onverwacht voor sommige van jullie maar ik heb iets heel vervelends ontdekt en dat is dat als je je gta race in de creator test en dan de modus op gta race zet dat je tijdens het testen niet uit je voertuig kan stappen, het zal waarschijnlijk niet echt veel mensen schelen om deze reden maar mensen die heel erg creatief zijn met zulke dingen die zijn er niet echt blij mee.

De verschillende voertuigen limiet

Deze kan soms nogal vervelend zijn al heb ik om eerlijk te zijn niet zo danig veel last van gehad, al is het nog wel teleurstellend voor sommige mensen. Je kan bijvoorbeeld niet meer dan 5 verschillende voertuigen plaatsten in de creator, het klinkt raar maar het is echt zo.

PS: Deze topic is niet bedoelt om mensen te beledigen, een flame war te starten of enige andere dingen dat tot erge dingen leid, deze topic is bedoelt om dingen te bespreken over de content creator wat jij vind dat er moet veranderen of iets wat je er niet leuk aan vind.

Sorry als ik het in de verkeerde sectie heb gepost, ben nogal nieuw met zulke dingen posten op de forums :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag mij meer af, waarom doet R* dit zo limiteren?

Meestal is het de schuld van een groepje spelers, die glitches zoeken en dit soort functies uitbuiten.

Maar wel is het zo, dat alles in Online is gewoon duur, cashcards zijn best prijzig waardoor ze dit soort gedrag (onbewust) omtoveren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag mij meer af, waarom doet R* dit zo limiteren?

Meestal is het de schuld van een groepje spelers, die glitches zoeken en dit soort functies uitbuiten.

Maar wel is het zo, dat alles in Online is gewoon duur, cashcards zijn best prijzig waardoor ze dit soort gedrag (onbewust) omtoveren.

Heel gelijk heb je, rockstar heeft inderdaad heel veel maatregelen gedaan aan al die glitches en exploits etc, maar ze hebben het echt te veel weer gaan dat ook de legit (niet geld en rp glitchende) spelers beinvloed. Vond de hele restricted area al onzin maar toen ik erachter kwam dat je zelfs niet eens op de los santos airport of fort zencudo dingen kan plaatsten was ik er gelijk klaar mee.

Ik ben het met je eens. fok die restricties. Spelers zijn zo creatief. Heb al zoveel leuke player created missions gezien...

Kan nog de dagen herinneren toen gta online nog niet zo lang uit was, was met random mensen een deathmatch in de fib building aan het spelen, dat waren echt goede tijden. je hebt groot gelijk man.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is erg spijtig dat Rockstar creatieve geesten met deze middelen inperkt. Het idee van de Content Creator lijkt me toch zonder een poot uit te hoeven te steken, toch aan vette missies te komen de je speelbaar kunt maken. Waarom zou je diezelfde spelers zo beperken in hun opties? Met de komst van de current-gen leek het me dat er gigantische mogelijkheden qua mapping zouden zijn, maar die zijn er dus niet? Heh, jammer hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt.. erg jammer..

Maar je kan op de airport of legerbasis wel plekjes vinden die niet restricted zijn. Voorbeeld: aan het eind van de runway vlakbij los santos customs, en eigenlijk die hele rechterkant van het vliegveld, daar kunnen wel checkpoints of props. of op de legerbasis bv vlakbij de doorgangen naar de buitenste ring. Je kan dan bv wel met een ramp het vliegveld opspringen en dan met wat slim geplaatste checkpoints toch een stukje over het vliegveld racen.

Maar idd is het allemaal wel zwaar jammer.

Ik had bv een bike race gemaakt waar je dwars door die ruiten van het fib building naar binnen moest springen.

Dit werkt ook niet meer op de xbox one.

De ruiten kunnen niet meer stuk.

Hoop tijd in gestoken om alles perfect uit te lijnen. En nu niet meer speelbaar. :(

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind zelf in de stad racen veel leuker. ik heb zelf een race gemaakt met lekker scherpe bochten enzo dat vind ik leuk. de creator zelf gebruik ik niet veel, maar tot nu toe ben ik er redelijk tevreden over.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...