Jump to content

[PS4] GTA Online Heists Avond 10 maart 2015!


Joriz

Recommended Posts

De update is mogelijk vrij groot, rond de 5GB. Houd daar dus rekening mee als je sloom internet hebt, zoals ik. Ik moet nog zien of ik om 20.00u kan spelen, ben namelijk pas rond 17.45u thuis. Hopelijk kan ik de download al iets eerder aanzetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar heb je op de ps4 minder last van. Zolang hij in standby staat kan hij automatisch de updates van een game downloaden. Dus hoeft hij niet te wachten tot je er handmatig toestemming voor geeft..

Ben je uiteraard nog wel afhankelijk van de tijd dat de update online word gezet, en mocht dit wat aan de late kant zijn Is en snelle verbinding inderdaad wel vereist :7

Bewerkt: door Dragon__rage
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb bij de mensen die zich later aangemeld hebben deze in crew 2 neergezet. Geef je dus nog vandaag op en we kunnen nog meer crews vormen.

Ik zal iedereen binnen de sessie proberen uit te nodigen om 20:00. De andere crews moeten zelf even bepalen wie crewleider is en dus het geld voorschiet.

Mocht er tijdens het spelen later op de avond ruimte in een van de crews zijn zal ik mensen natuurlijk alsnog een keer uitnodigen.

Indien je toch niet kan zet het hier dan even neer dan zal ik de lijst updaten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat ik het red om al om 8 uur online te zijn, maar ik ga wel ff spelen. Mocht je nog iemand nodig hebben later. Psn: Dragon__rage (2x underscore)

Geen headset.

Heb toestemming van de vrouw om te gamen :D, precieze tijdstip is nog even een vraagteken :7

Bewerkt: door Dragon__rage
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...