Jump to content
Joriz

Dikke bonussen voor het uitspelen van GTA Online Heists!


gallery_1_5_55579.jpg

Rockstar Games heeft zojuist diverse tips online gezet voor als we vanaf volgende week dinsdag de GTA Online Heists gaan spelen. Al spreken de meeste tips voor zich, zoals het handig gebruiken van je headset, teamwork en taakverdelen beschrijft het artikel ook enkele dikke bonussen.

Speciaal voor de (financieel) ambitieuze spelers heeft Rockstar Games namelijk vier eenmalige unieke bonussen in het spel gestopt en daarnaast heeft elke heists ook nog enkele elite uitdagingen. Vooral de vier unieke bonussen zijn zeker geen makkie. Deze zijn gelinkt aan je awards en kan je eenmaal per persoon vrijspelen. Dit zorgt echter wel voor dik geld!

De volgende awards met bijbehorende geldbedragen kan je vrijspelen.

  • First Time – Het uitspelen van elke Heists finale zal een eenmalige extra financiële bonus geven.
  • All In Order Challenge – Het uitspelen van alle heists in volgorde inclusief de voorbereidingen geeft je maar liefst GTA$1,000,000 bonus!
  • Loyalty Challenge – Het uitspelen van alle heists inclusief alle voorbereidingen in hetzelfde team aan mensen geeft je ook nog is GTA$1,000,000 extra
  • Criminal Mastermind Challenge – Speel alle Heists uit in volgorde, met dezelfde spelers zonder ooit dood te gaan geeft je $10,000,000 bonus!

Vooral die laatste zal denk super lastig worden, al verwacht ik dat er zeker mensen naar gaan spelen. Zodra de Heists uit zijn kan je In het Stats menu van GTA Online bij de Awards tab kijken hoe ver je bent met het behalen van de bovenstaande awards.

Vanaf volgende week kunnen we dus dik geld gaan verdienen in GTA Online! Mocht je nog op zoek zijn naar andere mensen om de Heists mee samen te spelen kan je afspreken in ons GTA Online meeting-forum! smile3.gif



Wees voorzichtig bij het jatten van die Hydra!

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Dan mogen ze wel zorgen dat je wat meer bodyarmor in kan slaan als 6. Zal een aardige opgave zijn om ze allemaal te halen, zonder dat er iemand dood gaat :7

Bewerkt: door Dragon__rage

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk dat die criminal mastermind vrijwel onmogelijk moet zijn. In ieder geval moet ik dus niet met random mensen het gaan spelen want dan ga ik mij alleen maar irriteren als ze domme dingen doen. Dat heb ik normaal gesproken vaak al met missies. Laat staan als je uren werk in dingen steekt en het dan uiteindelijk nog niet haalt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ligt.)ogen ze wel zorgen dat je wat meer bodyarmor in kan slaan als 6. Zal een aardige opgave zijn om ze allemaal te halen, zonder dat er iemand dood gaat

Je kan 10 vesten inslaan in je inventory.

(In totaal, dus bijvoorbeeld 5 heavy armor en 2 normale en 3 light.)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gewoon 10 heavy armor en alle snacks ook vol. En voor elke missie extra tijd nemen. En dan tussen de voorbereidingsmissies via een wapenshop en een supermarkt rijden om telkens alles weer aan te vullen.

Het kost dat wat extra aan geld en tijd maar de beloning liegt er niet om.

Alhoewel ik denk ik eerst een paar keer gewoon ga kijken hoe het werkt en hoe alles gaat om een tacktiek te bedenken en dan na 1 of 2 rondjes pas met mijn team voor de criminal mastermind challenge ga.

Bewerkt: door larfje94

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Volgens mij is de hype weer terug :*D .

Ik vraag me alleen 1 ding af. Als je met onbekende mensen speelt, en halverwege de voorbereidingen stopt zonder iets af te spreken. Hoe kom je dan weer samen voor de volgende missie? De kans dat je alle vier tegelijkertijd online bent is al klein, laat staan dat je dat hebt om die missie te doen...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Daarom moet je het ook wel echt met vrienden doen ;) Nog een vraag:

Die ene Mastermind shit. Stel ik ga nooit dood maar mn vrienden wel. Krijg ik dan die beloning?

Volgens mij moet het hele team alles overleven, en niet alleen jij ;).

Wel leuk gedaan dat je niet voor alles hetzelfde team nodig hebt. :D om mensen te pesten kan je alle voorbereidingen met anderen den, en met de heist zelf een heel ander team gebruiken.

Je bent als teamleider wel verantwoordelijk voor de te gebruiken auto's heb ik ergens gelezen...

Dus dat word de goede wagens in de belangrijke garage plaatsen waar de heist uit geregeld gaat worden.

(ps... bedankt voor de tip dat je 10 armor kon opslaan, ik dacht dat er maar 5 opgeslagen konden worden.)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hi, ehm ik heb een crew met een paar ander mensen op Xbox One en we zoeken nog aardige mensen die graag mee willen doen om heist te doen. Als je het het leuk vindt om ons te joinen stuur dan een bericht.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

@ kleine.b.nl

Jow anders worden jullie lid van onze clan, DEATH INCORPORATED.

We waren als xbox clan best groot maar hebben nog maar een stuk of 8 xbox one leden.

Verders zijn we nog zeer actief met zowiezo wekelijks een crew event.

We zijn dus hard op zoek naar meer xbox one spelers.

Kijk anders eens in het recruitment topic

en meld je aan!!

Bewerkt: door larfje94

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...