Jump to content

[HEISTS]Deel je mening!


Ezra24rct3

Recommended Posts

Nou, omdat er nog geen is. Deel in dit topic je mening van de Heists.

Mijn mening(dusver):

Heb de eerste Heist gedaan, en stiekem vond ik hem niet al te leuk. Het duurde me op den duur te lang en ik had op de duur oo het gevoel dat het zowat onmogelijk was.. :7 Maar goed, ik heb alleen de eerste gedaan. Ik pas m'n mening aan als ik ze allemaal heb gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dragon__rage

    16

  • AXIO

    8

  • Danger_dog_guy_7

    7

  • jeffreyverheul

    7

Ben nu aan het downloaden en ik zie wel of het wat is. Dit het risico dat je loopt als je te veel gehypet wordt...

Even een vraag tussendoor, is het mogelijk dat je na elke voorbereidingsmissie kan stoppen, omdat er iemand weg moet of zo?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de eerste heist ook gedaan, en afgerond. Ik had het idee dat m'n maat problemen had met het hacken en boren. Nou weet ik niet of de heist zolang duurde door me maat of dat het gewoon hoort. :puh:

Maar vond het wel lachen. Moet nu wachten op Lester. Als het goed is word m'n volgende heist een gevangenis uitbraak.

Link to comment
Delen op andere websites

Had enigszins alleen 3 Heist Set-up's kunnen spelen, moet wel zeggen dat het mij lichtjes tegenvalt. 'K had namelijk ook een Set-up

waarbij je een vliegveld moest vrijmaken van gangsters, vervolgens moest een teammate een vliegtuig jatten. Jammer genoeg leverde het mij maar ongeveer 15.000 dollar op. Maarja, het is namelijk een klein onderdeeltje van het echte werk, want dat zou spectaculairder moeten zijn :D

Bewerkt: door bountyskull_10
Link to comment
Delen op andere websites

laad probleem, laad probleem laad probleem....

online werkt verder prima, alleen die jobs laden werkt niet.

Heb je er eindelijk een speler bij, en laad de missie, leaven ze :@

@ Kaiskillz: Ja dat kan, je kan zelfs ieder deel van de heist met verschillende personen doen. Elke setup iemand anders ;)

Bewerkt: door Dragon__rage
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...