Jump to content

[HEISTS]Deel je mening!


Ezra24rct3

Recommended Posts

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dragon__rage

    16

  • AXIO

    8

  • Danger_dog_guy_7

    7

  • jeffreyverheul

    7

wat ik wel jammer vind is dat als je een team hebt je niet gewoon door kan spelen maar eerst weer terug een lobby in moet.

wachten op een uitnodiging etc. zou top zijn als er een functie was dat je in 1x door kon

Link to comment
Delen op andere websites

Als je met zn alle in de kamer staat waar je de setups/heists vanuit regelt, dan hoef je ze geen invite te sturen.

(echt in die kamer aanwezig, in je appartement is dus niet voldoende)

Het nadeel hiervan is wel dat iedereen dan in de regel wel eerst die afstand moet overbruggen, en dat invites dus sneller zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de Pacific Standard heist doet (de finale) kun je als je garage in de buurt is nadat je op de motor bent gestapt naar je garage gaan en je PV pakken.

Alleen is je auto jammer genoeg wel op slot en kunnen andere niet instappen ook al staat vehicle acces op iedereen.

Ook kun je je garage niet ingaan als de politie te dicht bij is maar het is een stuk makkelijker om er te komen in je armored Kuruma zonder geld te droppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nadat je op je motor zit een auto zoeken en dan is de hele heist een makkie, alleen snapt bijna niemand dit.

Mijn ervaringen zijn nu juist dat een hoger of lager level helemaal niks zegt. Ik met me level 65 ga nooit dood en gasten met een level 200 gaan om de haverklap dood. Een goed kijken naar de checkpoints en logisch nadenken is voor sommige mensen blijkbaar heel lastig.

Link to comment
Delen op andere websites

wat ik wel jammer vind is dat als je een team hebt je niet gewoon door kan spelen maar eerst weer terug een lobby in moet.

wachten op een uitnodiging etc. zou top zijn als er een functie was dat je in 1x door kon

Ik zie dit eerder als positief. Als je weinig of geen body armor, snacks of munitie meer hebt kun je dan snel even gaan bijhalen.
Link to comment
Delen op andere websites

Nou ze zijn leuk maar het is wel zo: ga je een uur heists doen, dan is een half uur daarvan wachten door storingen :{

Of wachten op andere spelers.....

Al moet ik zeggen dat ik ze tegenwoordig sneller vol krijg.

Link to comment
Delen op andere websites

Het valt best tegen. In totaal vind ik maar 2 Heists leuk.

1. De overval bij de eerste bank.

2. Human nog wat, waar je 2 auto's van merryweather moet stelen.

3. Je moet een auto stellen uit een haven, weet alleen de naam niet

De Prison Break out vind ik zo vervelend, of er gaat iemand dood of er gaat wat mis.

Dan steeds iets blijven herhalen tot het lukt?

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mening over de Heists:

Je moet met een groepje vrienden werken.

Anders ben je net de Heist begonnen, gaat er iemand weg, kun je weer opnieuw beginnen.

En soms heb je iemand met een nog lage rank die zijn opdracht verkloot, kun je weer opnieuw beginnen.

En iedereen met een headset. Kun je tenminste met elkaar communiceren.

(Ik heb verder niets tegen op mensen met een lage rank. Zo ben ik toch ook ooit begonnen. Inmiddels rank 192).

Soms hapert het opstarten van een Heist, maar dat zal gaande weg wel minder worden.

Met het uitkomen van de update na de Heists is het haperen een stuk minder.

Dus soms ben je een uur bezig, en heb je nog niets verdiend.

Dan kun je toch beter missies doen.

Alleen unlock je dan niet de nieuwe voertuigen.

Ik ben zelf nog geen Host geweest voor Heists, alleen gejoined.

Kan ik mooi verkennen. Maar ik zal binnenkort ook Hosten.

En die Heist met het vliegdekschip lijkt me zeer cool.

Moet je alle Heists in een vaste volgorde spelen?

Of kun je elke Heist in je apartement starten?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je alle heists al een keer hebt gespeelt, ook al heb je ze niet zelf gehost dan kun je elke heist vanuit je apparterment starten maar als je ze in volgorde speelt krijg je wel de 1.000.000 all in order bonus.

Link to comment
Delen op andere websites

Inmiddels (niet als host) de eerste twee heists volledig van set up tot eindopdracht succesvol afgesloten. Heb er nu geen geduld meer voor vanwege het keer op keer falen (waar en bij wie ik ook join) van de eps afleveren in de humane labs. Heist op zich leuk ivm ff een break uit het reguliere gta onlinen en de wat betere beloningen.

Helaas vind ik de prijzen voor vrijgespeelde vehicles ook evenredig gestegen. Grootste pijnpunt ligt voor mij (om het heist gerelateerd te houden) dat de beschikbaar gekomen warstock (Hydra, Savage heli en die gepantserde bak met boordkanon) nog meer negatief effect heeft op het online spelen. Hoop gastjes die via glitches en hacking miljarden ter beschikking hebben en dit wapentuig direct aanschaft ondat zij nergens naar toe hoeven te werken. Resultaat: nog meer wasted raken en mijn zuurverdiende auto's etc via mors mutual weer terug claimen.

Al met al....mwah..leuke verandering en mss als ik eindelijk dat rotkreng afgeleverd krijg zonder scientists te alarmeren of lijken te laten vinden ik er de lol weer in krijg. Vooralsnog krijgen Rooftop rumble, Trash talk en Processed nog steeds de voorkeur.

Bewerkt: door TinuZzZ72
Link to comment
Delen op andere websites

Inmiddels (niet als host) de eerste twee heists volledig van set up tot eindopdracht succesvol afgesloten. Heb er nu geen geduld meer voor vanwege het keer op keer falen (waar en bij wie ik ook join) van de eps afleveren in de humane labs. Heist op zich leuk ivm ff een break uit het reguliere gta onlinen en de wat betere beloningen.

Helaas vind ik de prijzen voor vrijgespeelde vehicles ook evenredig gestegen. Grootste pijnpunt ligt voor mij (om het heist gerelateerd te houden) dat de beschikbaar gekomen warstock (Hydra, Savage heli en die gepantserde bak met boordkanon) nog meer negatief effect heeft op het online spelen. Hoop gastjes die via glitches en hacking miljarden ter beschikking hebben en dit wapentuig direct aanschaft ondat zij nergens naar toe hoeven te werken. Resultaat: nog meer wasted raken en mijn zuurverdiende auto's etc via mors mutual weer terug claimen.

Al met al....mwah..leuke verandering en mss als ik eindelijk dat rotkreng afgeleverd krijg zonder scientists te alarmeren of lijken te laten vinden ik er de lol weer in krijg. Vooralsnog krijgen Rooftop rumble, Trash talk en Processed nog steeds de voorkeur.

Al gehoord van passive mode??

Als ik op de ps4 online kom is dat het 1ste wat ik aanzet.

Ik ga binnenkort maar weer eens verder met de heists denk ik, heb nu ruim een weekje geen GTA meer gespeeld

Link to comment
Delen op andere websites

]

Al gehoord van passive mode??

Als ik op de ps4 online kom is dat het 1ste wat ik aanzet.

Ik ga binnenkort maar weer eens verder met de heists denk ik, heb nu ruim een weekje geen GTA meer gespeeld

Tuurlijk wel. Maar dat neemt het risico niet weg platgereden te worden etc. Met de komst van de heists en daarmee de vrijgespeelde vehicles met wapentuig lijkt het @random killen te zijn toegenomen.

Ben zelf ook niet vies van anderen omleggen hahaha. Maar: Only fire when fired upon!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...